На Шанхайському автосалоні минулого місяця Mazda представила свій інноваційний кросовер EZ-60 Спочатку увага була зосереджена на версії зі збільшеним запасом ходу, яка продаватиметься в Європі як CX-6e. Однак, Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю щойно розкрило низку ключових деталей про повністю електричну модель, проливаючи світло на її технічні характеристики
З погляду дизайну, EZ-60 EV майже ідентичний своєму “брату” зі збільшеним запасом ходу
Електричний кросовер отримає характерні роздільні світлові елементи, повністю закриту решітку радіатора, а також цифрові бічні дзеркала, дверні ручки, що ховаються, та значну кількість пластикового облицювання кузова

За даними китайського міністерства, Mazda EZ-60 буде оснащена електродвигуном потужністю 255 к.с. (190 кВт), який дозволить кросоверу розвивати максимальну швидкість 185 км/год. Енергією автомобіль живитиметься від літій-залізо-фосфатної батареї. Споряджена маса електрокару досягатиме 2180 кг

Багато деталей залишаються невідомими, але Mazda раніше заявляла, що клієнти можуть розраховувати на запас ходу близько 600 км за циклом CLTC. Для порівняння, Tesla Model Y із заднім приводом за тим самим (вельми оптимістичним китайським) циклом демонструє 593 км, тоді як повнопривідна версія – 719 км. Ці цифри дозволяють оцінити конкурентоспроможність EZ-60 на ринку електромобілів

Цікавим фактом є також розподіл маси: електрична версія матиме розподіл 47:53 (передня/задня вісь), на відміну від ідеального 50:50 у моделі зі збільшеним запасом ходу. Це може вплинути на керованість та динамічні характеристики автомобіля, надаючи йому певну спортивну нотку

Mazda вже отримала понад 18 тисяч попередніх замовлень на EZ-60 з моменту його дебюту минулого місяця
Важливо пам’ятати, що ці цифри відображають лише рівень громадського інтересу, а не гарантовані продажі, тим більше, що розмір депозиту для попереднього замовлення становив лише 10 юанів (близько $1,39). Проте, це вражаючий показник, який свідчить про високий потенціал моделі на китайському ринку

Очікується, що салон EZ-60 буде відрізнятися високим рівнем комфорту та технологічності
Серед заявлених особливостей – 3D-проекційний дисплей (HUD) та величезний 26,45-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Також покупці можуть розраховувати на інтеграцію AI-асистента, аудіосистему з 23 динаміками та передні сидіння “нульової гравітації” з вісьмома режимами масажу

Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі