На Шанхайському автосалоні минулого місяця Mazda представила свій інноваційний кросовер EZ-60 Спочатку увага була зосереджена на версії зі збільшеним запасом ходу, яка продаватиметься в Європі як CX-6e. Однак, Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю щойно розкрило низку ключових деталей про повністю електричну модель, проливаючи світло на її технічні характеристики
З погляду дизайну, EZ-60 EV майже ідентичний своєму “брату” зі збільшеним запасом ходу
Електричний кросовер отримає характерні роздільні світлові елементи, повністю закриту решітку радіатора, а також цифрові бічні дзеркала, дверні ручки, що ховаються, та значну кількість пластикового облицювання кузова
За даними китайського міністерства, Mazda EZ-60 буде оснащена електродвигуном потужністю 255 к.с. (190 кВт), який дозволить кросоверу розвивати максимальну швидкість 185 км/год. Енергією автомобіль живитиметься від літій-залізо-фосфатної батареї. Споряджена маса електрокару досягатиме 2180 кг
Багато деталей залишаються невідомими, але Mazda раніше заявляла, що клієнти можуть розраховувати на запас ходу близько 600 км за циклом CLTC. Для порівняння, Tesla Model Y із заднім приводом за тим самим (вельми оптимістичним китайським) циклом демонструє 593 км, тоді як повнопривідна версія – 719 км. Ці цифри дозволяють оцінити конкурентоспроможність EZ-60 на ринку електромобілів
Цікавим фактом є також розподіл маси: електрична версія матиме розподіл 47:53 (передня/задня вісь), на відміну від ідеального 50:50 у моделі зі збільшеним запасом ходу. Це може вплинути на керованість та динамічні характеристики автомобіля, надаючи йому певну спортивну нотку
Mazda вже отримала понад 18 тисяч попередніх замовлень на EZ-60 з моменту його дебюту минулого місяця
Важливо пам’ятати, що ці цифри відображають лише рівень громадського інтересу, а не гарантовані продажі, тим більше, що розмір депозиту для попереднього замовлення становив лише 10 юанів (близько $1,39). Проте, це вражаючий показник, який свідчить про високий потенціал моделі на китайському ринку
Очікується, що салон EZ-60 буде відрізнятися високим рівнем комфорту та технологічності
Серед заявлених особливостей – 3D-проекційний дисплей (HUD) та величезний 26,45-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи. Також покупці можуть розраховувати на інтеграцію AI-асистента, аудіосистему з 23 динаміками та передні сидіння “нульової гравітації” з вісьмома режимами масажу
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі