Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським
У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх податків та зборів. Таку ціну вдалося отримати завдяки гранту Dacia Electric Car Grant у розмірі 3750 фунтів. Навіть добре відомий Dacia Sandero, який роками вважали найдоступнішим авто у країні, тепер коштує дорожче. Китайський Leapmotor T03 також не може зрівнятися з таким цінником

На британському ринку Spring пропонують у форматі компактного хетчбека з рисами кросовера. Покупці можуть обрати версію з електромотором на 70 кінських сил або потужніший варіант на 100 сил. Формально базові ціни без урахування гранту вищі, але після застосування знижки обидві модифікації опускаються до рівня, недосяжного для конкурентів
Оновлення для 2026 року торкнулися ключових вузлів
Інженери переробили шасі, підвіску та гальма, аби електромобіль впевненіше почувався на дорозі та краще керувався в міських умовах. Обидві версії тепер оснащують літій-залізо-фосфатною батареєю ємністю 24,3 кВт-год, яка робить модель простішою в експлуатації та довговічнішою

Електродвигун залишається один, з приводом на передні колеса
Базовий варіант орієнтований на спокійне пересування містом, а потужніша версія пропонує жвавіший розгін. Старша модифікація також отримала розширене оснащення з більшим мультимедійним екраном на 10,1 дюйма, бездротовою підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, електросклопідіймачами ззаду та функцією живлення зовнішніх пристроїв. Запас ходу для обох версій сягає приблизно 225 км на одному заряді, чого достатньо для щоденних поїздок у місті та передмісті

Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі