Hyundai представила оновлений Ioniq 5, який обіцяє стати ще популярнішим завдяки новим функціям і покращеним характеристикам. Ця модель стане першою, яку вироблятимуть на новому заводі Metaplant у Джорджії, США, що надасть можливість отримати податкову знижку до $7500. Крім того, Ioniq 5 отримав свіжий дизайн із новими бамперами, переробленим спойлером і аеродинамічними колесами для кращої ефективності. У моделі з’явилися нові кольори кузова, серед яких Atlas White Matte, Ecotronic Gray Matte та Celadon Gray Matte
Інтер’єр теж зазнав змін: оновлено кермо, центральну консоль і перемикачі з фізичними кнопками для найбільш використовуваних функцій. Hyundai також розширила стандартне обладнання для різних комплектацій, роблячи Ioniq 5 ще привабливішим для покупців
Нова версія XRT: більше стилю та прохідності
Особливо цікавою новинкою стала версія Ioniq 5 XRT — електричний кросовер, який орієнтований на шанувальників активного відпочинку та позашляхових пригод. Ця версія отримала більший на 23 мм кліренс, щоб легше долати перешкоди, а 18-дюймові матові чорні колеса обуті у вседорожні шини
Дизайн XRT доповнюють червоні буксирувальні гаки та унікальні кольори Ultimate Red і Cosmic Blue Pearl, а також захистна плівка на бамперах і розширювачах крил. В салоні встановлено ексклюзивні сидіння з оздобленням H-Tex і логотипами XRT, чорна стеля та всепогодні килимки, підкреслюючи готовність авто до будь-яких викликів. Ця модель також має систему повного приводу з двома моторами і батарею Long Range, яка забезпечуючи пробіг до 450 км
Покращені батареї для ще більшого пробігу
Однією з ключових змін у оновленого Ioniq 5 стали нові, потужніші батареї, які забезпечують більше пробігу. У версії Standard Range батарея зросла з 58 до 63 кВт-год, що збільшує пробіг до 386 км на одному заряді. Версії Long Range отримали ще більшу батарею — 84 кВт-год замість попередніх 77,4 кВт-год. Це дозволяє задньопривідній версії проїжджати до 500 км, а повнопривідні варіанти матимуть пробіг від 402 до 451 км, залежно від комплектації
Ці покращення роблять Ioniq 5 одним із найдальнобійніших електромобілів у своєму сегменті, що є важливою перевагою для тих, хто часто подорожує на далекі відстані. Завдяки більш ємним батареям, новий Ioniq 5 підходить як для щоденних поїздок у місті, так і для довгих подорожей, забезпечуючи водіям більше впевненості та свободи на дорозі
Порт NACS: заряджання без обмежень
Однією з найважливіших новинок у Ioniq 5 стала наявність порту NACS (North American Charging Standard), що робить його першим Hyundai, сумісним із зарядною мережею Tesla без необхідності використання адаптера. Це відкриває водіям доступ до широкої мережі зарядних станцій Tesla Supercharger
Також зберігається можливість використовувати зарядки CCS, хоча для цього знадобиться адаптер. Ця універсальність дозволяє власникам Ioniq 5 легко знаходити місця для підзарядки, не обмежуючи себе у виборі зарядних станцій. Завдяки порту NACS та покращеним батареям, новий Ioniq 5 стає ще зручнішим і практичнішим
Очікується, що оновлений 2025 Hyundai Ioniq 5 надійде у продаж восени
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі