Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто — photo 63119

Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто

19.11.2025
3 хвилини на прочитання

Найбільша тривога для покупців електромобілів пов’язана з тим, як довго працюватиме їхня батарея. Багато людей орієнтуються на власний досвід зі смартфонами або ноутбуками, де акумулятор після кількох років майже не тримає заряд. Логічно виникає питання: навіщо купувати машину за 40–50 тисяч доларів, якщо її найдорожчий компонент може вийти з ладу занадто швидко?

Електромобілі працюють зовсім інакше, ніж телефони 

Нове дослідження сервісу Recurrent, який відстежує стан тягових батарей, показує надзвичайно низьку ймовірність серйозних проблем. Технології суттєво вдосконалилися протягом останнього десятиліття, тому сучасні батареї стають надійнішими щороку

Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто — photo 2

Директорка з аналітики Recurrent Ліз Найман пояснила, що необхідність повної заміни батареї трапляється дуже рідко. Іноді виникають поодинокі виробничі дефекти, проте у більшості випадків електромобілі працюють стабільно і не викликають приводів для занепокоєння

Аналітики Recurrent використовують телематичні дані тисяч електромобілів, щоб оцінити стан батарей 

Для підрахунку частоти заміни вони брали до уваги різке збільшення запасу ходу після ремонту та інформацію, яку власники надсилали самостійно. Серед усієї бази менше ніж чотири відсотки авто отримали нову батарею без урахування масових відгуків моделей Chevrolet Bolt та Hyundai Kona. Йдеться саме про випадки, пов’язані зі старінням або випадковими пошкодженнями

Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто — photo 3

Розподіл даних за поколіннями електромобілів показав передбачувану картину. Перші моделі на кшталт Nissan Leaf 2011–2016 років мали найвищий рівень замін — 8,5 відсотка. У той час конструкція батарей була спрощеною, виробники тільки освоювали складні системи охолодження, тому старіння відбувалося швидше

Ситуація змінилася з появою другого покоління електромобілів — Chevrolet Bolt, ранніх Tesla Model 3 та інших. Технологія помітно подорожчала, а рівень замін знизився до двох відсотків. У моделях, випущених з 2022 року, частка замінених батарей впала до 0,3 відсотка. Майже всі ці випадки пов’язані лише з дефектами виробництва, а не зі зношенням від пробігу, яке лякає більшість потенційних покупців

Ось чому хвилюватися через заміну батареї в електромобілі не варто — photo 4

Нові електромобілі демонструють кращі результати не тільки тому, що вони ще молоді 

Виробники вкладають серйозні ресурси у вдосконалення систем терморегуляції. Сучасні моделі підтримують оптимальний температурний режим батареї без надмірних циклів заряджання та розряджання. Коли водій прокладає маршрут до зарядної станції, авто автоматично підігріває або охолоджує батарею, і це значно подовжує строк служби

На думку Recurrent, сучасні батареї в електромобілях мають працювати без суттєвих проблем принаймні п’ятнадцять років. У разі появи ранніх дефектів власник не залишається сам на сам із проблемою. Базові гарантії покривають втрату тридцяти відсотків ємності протягом восьми років або ста тисяч миль (160 тисяч км) пробігу, а деякі автовиробники дають ще вигідніші умови

Ціни на батарейні модулі також помітно знижуються 

За останнє десятиліття вартість виготовлення акумуляторів впала у рази, а розвиток виробничого ланцюга робить технологію доступнішою. Через п’ять або десять років заміна батареї може перетворитися на звичайний сервісний процес і коштувати значно дешевше, ніж сьогодні

Читати далі

Схожі записи
Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric

Фургон стане на конвеєр наприкінці наступного року і вироблятиметься разом із версією з двигуном внутрішнього згоряння. Trafic E-Tech Electric створили на основі вантажівки Flexis Panel Van, тому зовнішність обох моделей майже однакова Електроверсія отримала логотип Renault, обрамлений світловими напрямними і тонкими поворотниками. Оптика розташована низько, під нею знайоме оформлення переднього бампера. Фургон має чорні захисні […]

19 Листопада 2025
Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 63153
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N

Модель і без того привертає увагу, а тепер отримала можливість виглядати як справжній трековий болід завдяки пакету N Performance Parts з відкритими карбоновими елементами та легкими колесами Пакет створений для власників, які хочуть підсилити спортивний характер машини  Найбільше враження справляє велике антикрило типу «лебедина шия», подібне до того, яке ставлять на Porsche 911 GT3. Воно […]

19 Листопада 2025
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N — photo 63145
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E

Електрична модель тепер має більший запас ходу і нові технології, які роблять її конкурентнішою серед компактних електричних кросоверів. У 2019 році Puma повернулася у вигляді компактного SUV, у 2024 році пройшла оновлення, а наприкінці того ж року отримала повністю електричну версію Gen-E. Тепер лінійка розширюється вдосконаленим варіантом із кращими характеристиками Нова Puma Gen-E може проїхати […]

19 Листопада 2025
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E — photo 63097
Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric

Фургон стане на конвеєр наприкінці наступного року і вироблятиметься разом із версією з двигуном внутрішнього згоряння. Trafic E-Tech Electric створили на основі вантажівки Flexis Panel Van, тому зовнішність обох моделей майже однакова Електроверсія отримала логотип Renault, обрамлений світловими напрямними і тонкими поворотниками. Оптика розташована низько, під нею знайоме оформлення переднього бампера. Фургон має чорні захисні […]

19 Листопада 2025
Renault представила новий електричний фургон Trafic E-Tech Electric — photo 63153
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N

Модель і без того привертає увагу, а тепер отримала можливість виглядати як справжній трековий болід завдяки пакету N Performance Parts з відкритими карбоновими елементами та легкими колесами Пакет створений для власників, які хочуть підсилити спортивний характер машини  Найбільше враження справляє велике антикрило типу «лебедина шия», подібне до того, яке ставлять на Porsche 911 GT3. Воно […]

19 Листопада 2025
Hyundai представила комплект карбонових деталей для електроседану Ioniq 6 N — photo 63145
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E

Електрична модель тепер має більший запас ходу і нові технології, які роблять її конкурентнішою серед компактних електричних кросоверів. У 2019 році Puma повернулася у вигляді компактного SUV, у 2024 році пройшла оновлення, а наприкінці того ж року отримала повністю електричну версію Gen-E. Тепер лінійка розширюється вдосконаленим варіантом із кращими характеристиками Нова Puma Gen-E може проїхати […]

19 Листопада 2025
Ford представив модернізовану версію електричного кросовера Puma Gen-E — photo 63097
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK