Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні
І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його повноцінною альтернативою дизельним аналогам

Зовні MAN eTGX майже не відрізняється від звичного TGX на дизелі
Його видають лише фірмові емблеми eTGX і відсутність паливних баків, замість яких встановлені елегантні панелі, що приховують блоки акумуляторів. Електродвигун розташований у класичному місці — там, де раніше стояв дизель, а чотириступенева коробка передач зберігає звичну схему трансмісії з карданом на задній міст. У підвісці теж не відбулося революційних змін, хоча маса тягача зросла приблизно на дві тонни, і тепер автопоїзд може важити до 44 тонн




Усередині кабіни — повна впізнаваність. Водія зустрічає той самий рівень ергономіки й комфорту, яким славиться MAN. Єдина різниця — інша індикація на панелі приладів. Запуск відбувається звичайним ключем, і вже за мить кабіна наповнюється тишею. Відсутність звуку двигуна створює зовсім інше відчуття керування — чути кожен шурхіт шин і навіть звук системи клімат-контролю. При цьому тяга відчувається одразу з місця, без жодної затримки, що дає електричному тягачу особливе відчуття потужності й плавності
Перший в Україні MAN eTGX прибув для демонстрації потенціалу нової технології
Поки він має статус демонстраційного зразка, доставленого спеціально на презентаційний івент, проте вже найближчим часом дилери MAN Truck & Bus Ukraine зможуть приймати офіційні замовлення на електричні вантажівки. Машина пройшла шлях з Польщі, заряджаючись лише двічі — після перетину кордону та у Звягелі, аби впевнено дістатися столиці й продемонструвати свій потенціал на дорозі

Вихід MAN eTGX на український ринок — це важливий сигнал для галузі: електрифікація вантажного транспорту перестала бути майбутнім і вже стає реальністю. MAN Truck & Bus Ukraine разом із MAN Center Kyiv — Avanti Group офіційно відкрили нову сторінку в історії важкого транспорту країни
Фото: MAN та AUTO-Consulting
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі