Перший погляд на 1000-сильний електричний позашляховик Mercedes-AMG
Mercedes-AMG розпочав наступний етап розробки свого високопродуктивного електричного позашляховика, який став другою моделлю, побудованою на платформі AMG.EA. Прототипи як позашляховика, так і технічно спорідненого з ним 4-дверного GT, зараз проходять зимові випробування холодом на півночі Швеції, недалеко від Полярного кола. Прототипи в сильний мінус тестуються як на дорогах загального користування, так і на спеціалізованих треках, даючи інженерам можливість як слід перевірити ключові компоненти електрокарів
Mercedes-AMG розробляє високопродуктивний позашляховик з повністю електричною силовою установкою
Щоб підкреслити важливість цих випробувань, AMG вирішив дати можливість поглянути на прототип – ну, начебто. Він все ще загорнутий у камуфляж, якому позаздрив би автомобіль шпигуна, але вже можна вловити новий дизайну у свіжому відео, яке компанія опублікувала. Схоже, що кросовер багато чого запозичив у Mercedes-AMG GT 4-Door EV з точки зору стилю, з м’якими, округлими лініями і досить низьким, як для позашляховика, силуетом
Раніше Mercedes-AMG випустив тизер свого першого електричного позашляховика, дебют якого запланований на 2026 рік. Побудована на спеціальній платформі AMG, ця модель має на меті вийти за рамки типової формули додавання особливих штрихів до стандартного позашляховика Mercedes. Новинка розроблена з нуля з використанням ДНК потужних AMG минулого
Кросовер буде побудований на платформі AMG.EA, а його тяговий електродвигун видаватиме понад 1000 к.с.
Розроблений повністю власними силами на основі архітектури AMG.EA, кросовер буде індивідуальною пропозицією AMG, а не похідною від позашляховика Mercedes. Бренд наполягає на тому, що це буде «спочатку AMG, потім повністю електричний», натякаючи на потенційне переосмислення того, що насправді може запропонувати електричний позашляховик
Тизерний ескіз дає нам кілька підказок. Він показує м’язистий профіль з довгим капотом, агресивними лініями крил і стрімкими лініями даху, які трохи більше натхненні Purosangue, ніж можна було б очікувати від німецького позашляховика. Тим не менш, він менш показний, ніж у Ferrari – AMG завжди віддавав перевагу трохи більш стриманому підходу
Платформа AMG.EA має архітектуру 800V і, як очікується, буде підтримувати як майбутній, ще не названий позашляховик, так і електричний наступник 4-дверного AMG GT. Обидва електромобілі будуть оснащені легкими електродвигунами, спеціально розробленими для AMG британською компанією Yasa
Очікується, що чотиримоторна установка розвиватиме понад 1000 к.с. (746 кВт), матиме повний привід і розширені можливості векторизації крутного моменту. Модель також отримає повнокероване шасі, активну підвіску і специфічну для AMG батарею
Новинка буде схожа на концепт Vision AMG 2022 року, довжиною 5,1 метра і базою понад 3 метри
В якості конкурентів, він зіткнеться з важковаговиками з бензиновими двигунами, такими як Porsche Cayenne GT та Aston Martin DBX, а також з гібридними і повністю електричними суперниками, такими як BMW XM, Lamborghini Urus і Lotus Eletre