Компанія Komatsu представила нову вантажівку на 320 тонн, здатну використовувати різні джерела енергії. Унікальність цієї моделі полягає в її модульному силовому блоці, який дозволяє виробляти вантажівки на одній лінії, використовуючи дизельний, електричний акумуляторний та водневий паливний блоки. Така концепція не лише спрощує виробництво, але й надає клієнтам можливість перейти з дизельного двигуна на електричний або водневий у майбутньому, коли логістичні бар’єри будуть подолані
Гнучкість для гірничих компаній
За словами представників Komatsu, нова платформа дозволяє гірничим компаніям починати з традиційних дизельних двигунів і поступово переходити до чистіших джерел енергії, таких як батареї або водневі паливні елементи. Крім того, можливе використання тролейної допомоги для зниження витрат на паливо та викидів. Вантажівка Power Agnostic 930E забезпечує необхідну інфраструктуру та гнучкість для адаптації до енергетичних змін і досягнення цілей сталого розвитку
Випробування на європейських копальнях
Потенційні клієнти вже змогли ознайомитися з концептуальною вантажівкою під час закритих випробувань на полігоні Komatsu в Арізоні перед виставкою MineExpo. Перший передсерійний прототип Power Agnostic 930E найближчими місяцями прибуде до Швеції, де буде випробуваний у мідній копальні Aitik, одній з найбільших у Європі. Там він працюватиме поряд з іншими електричними машинами Komatsu, демонструючи ефективність використання різних джерел енергії
Шлях до майбутнього з модульними рішеннями
Ідея перетворення автомобілів на електричні у великих масштабах часто наштовхується на численні проблеми, але з важкою технікою ситуація інша. Все — від екскаваторів до вантажівок — уже створюється з можливістю адаптації під різні двигуни, такі як Cummins, Detroit Diesel або Volvo Pentapower. Komatsu робить крок уперед, додаючи до цієї системи модульність зберігання енергії — паливні баки, водневі елементи або батарейні блоки. Якщо проект виявиться успішним, це може стати початком нової ери для галузі
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі