Після оновленя електрокар Chevrolet Equinox EV став потужнішим
Chevrolet Equinox EV в США вважається бюджетним електромобілем. Нещодавно ми писали про деякі проблеми з важелем керування, через що невелика партія кроссоверів була відкликана. Тим не менш, оновлена модель 2025-го модельного року отримає більше потужності за ціною від $34 995. А покупці в США мають право на податкову знижку у розмірі $7500
Після невеликої затримки, електромобіль початкового рівня Equinox EV з’явиться на ринку в кінці цього року
Це приваблива комбінація, і базовий Equinox EV LT скоро з’явиться в місцевих автосалонах. Початкова модель матиме 11-дюймову цифрову панель приладів і 17,7-дюймовий екран інформаційно-розважальної системе з вбудованими сервісами Google. Покупці також отримають сидіння з тканини, 19-дюймові колеса та запас ходу в 513 км
Все необхідне є вже в базовій комплектації
Модель також має ряд стандартних систем допомоги водієві, включаючи попередження про фронтальне зіткнення, екстренна зупинка перед пішоходами і велосипедистами, попередження про боковий рух велосипедистів і систему допомоги при паркуванні ззаду. До них приєднуються система гальмування при перехресному русі ззаду, система автоматичного екстреного гальмування на перехрестях, система допомоги при утриманні в смузі руху з попередженням про виїзд зі смуги та система автоматичного гальмування заднім ходом
Модель отримала більш потужні електродвигуни
Якщо не брати до уваги модель початкового рівня, Equinox EV 2025 має модернізовані електродвигуни. Планується, що передньопривідний варіант матиме 220 к.с. (164 кВт) і 329 Нм крутного моменту – це на 7 к.с. (5 кВт) і 9 Нм більше ніж раніше. Повнопривідний варіант також став сильніший, і розвиває приблизно 300 к.с. (224 кВт) і 481 Нм крутного моменту
Цікаво, що Chevrolet відмовляється від звичних назв комплектацій LT2 і LT3. Перша тепер називається “LT з комфортом, пакетом активної безпеки 2 і пакетом зручності I”, а друга – “LT з комфортом, пакетом активної безпеки 2 і пакетом зручності II”. Аналогічно, 2RS стає RS, а 3RS тепер називається RS з пакетом Convenience II
Хоча нові назви не зовсім зручні, краще укомплектовані версії отримають додаткове обладнання. Серед нього – дисплей на лобовому склі та електронне дзеркало заднього виду. Це пояснює, чому комплектації, раніше відомі як LT3 і 3RS, тепер коштують приблизно на 1100 доларів більше, ніж минулого року