Перші дні електрифікації в США, та й в багатьох країнах світу, були не для людей зі слабкими нервами, оскільки існували три конкуруючі стандарти, обмежена інфраструктура зарядних станцій та солянка з пропрієтарних додатків і облікових записів. З тих темних часів все значно змінилося: галузь об’єдналася навколо Північноамериканського стандарту зарядки (NACS), а технологія Plug & Charge стала більш поширеною
Остання зараз набуває все більшого поширення завдяки тому, що уряд США назвав «яскравим прикладом державно-приватного партнерства». Об’єднаний офіс енергетики та транспорту, а також консорціум SAE з інфраструктури відкритих ключів для електромобілів оголосили про створення нової спільної структури для універсальної технології Plug & Charge
Створено нову структуру, яка дозволить власникам електромобілів в США безперешкодно заряджатися і платити на будь-якій зарядній станції
Технологія обіцяє змінити правила гри, оскільки «транспортні засоби, зарядні пристрої та зарядні мережі вперше зможуть спілкуватися один з одним, просуваючи галузь до універсального рішення, щоб кожен водій міг підключитися і почати заряджатися на будь-якій громадській станції в майбутньому без перешкод»
Це зробить зарядку набагато зручнішою, оскільки деякі автомобілі підтримують функцію Plug & Charge лише на певних станціях-партнерах. Отже, якщо водій зупиниться на станції, яка не підтримує цю функцію, то доведеться бігати з бубном, щоб розпочати процес заряджання
Нова система забезпечує безперебійну обробку платежів, і водіям не доведеться жонглювати кількома додатками або способами оплати
Об’єднаний офіс з питань енергетики та транспорту також згадав про інтеграцію транспортних засобів з електромережею та двонаправлені потоки енергії. Тобто, в майбутньому комунальні компанії могли б потенційно використовувати цю систему, щоб платити власникам електромобілів за електроенергію, в разі отримання її з автомобіля
Очікується, що нова функція запрацює наступного року, хоча її впровадження може зайняти деякий час
Гейб Клейн, виконавчий директор Об’єднаного офісу енергетики і транспорту, сказав: «Ми швидко наближаємося до майбутнього, коли кожен водій електромобіля зможе просто підключитися, зарядитися і поїхати; мережа самостійно буде спілкуватися з вашим автомобілем і безперешкодно обробляти платежі. Це фундаментальний крок до двонаправленої зарядки та справжньої інтеграції транспортного засобу з мережею»
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі