Платформа Plug & Charge: новий рівень зручності для власників електромобілів
Перші дні електрифікації в США, та й в багатьох країнах світу, були не для людей зі слабкими нервами, оскільки існували три конкуруючі стандарти, обмежена інфраструктура зарядних станцій та солянка з пропрієтарних додатків і облікових записів. З тих темних часів все значно змінилося: галузь об’єдналася навколо Північноамериканського стандарту зарядки (NACS), а технологія Plug & Charge стала більш поширеною
Остання зараз набуває все більшого поширення завдяки тому, що уряд США назвав «яскравим прикладом державно-приватного партнерства». Об’єднаний офіс енергетики та транспорту, а також консорціум SAE з інфраструктури відкритих ключів для електромобілів оголосили про створення нової спільної структури для універсальної технології Plug & Charge
Створено нову структуру, яка дозволить власникам електромобілів в США безперешкодно заряджатися і платити на будь-якій зарядній станції
Технологія обіцяє змінити правила гри, оскільки «транспортні засоби, зарядні пристрої та зарядні мережі вперше зможуть спілкуватися один з одним, просуваючи галузь до універсального рішення, щоб кожен водій міг підключитися і почати заряджатися на будь-якій громадській станції в майбутньому без перешкод»
Це зробить зарядку набагато зручнішою, оскільки деякі автомобілі підтримують функцію Plug & Charge лише на певних станціях-партнерах. Отже, якщо водій зупиниться на станції, яка не підтримує цю функцію, то доведеться бігати з бубном, щоб розпочати процес заряджання
Нова система забезпечує безперебійну обробку платежів, і водіям не доведеться жонглювати кількома додатками або способами оплати
Об’єднаний офіс з питань енергетики та транспорту також згадав про інтеграцію транспортних засобів з електромережею та двонаправлені потоки енергії. Тобто, в майбутньому комунальні компанії могли б потенційно використовувати цю систему, щоб платити власникам електромобілів за електроенергію, в разі отримання її з автомобіля
Очікується, що нова функція запрацює наступного року, хоча її впровадження може зайняти деякий час
Гейб Клейн, виконавчий директор Об’єднаного офісу енергетики і транспорту, сказав: «Ми швидко наближаємося до майбутнього, коли кожен водій електромобіля зможе просто підключитися, зарядитися і поїхати; мережа самостійно буде спілкуватися з вашим автомобілем і безперешкодно обробляти платежі. Це фундаментальний крок до двонаправленої зарядки та справжньої інтеграції транспортного засобу з мережею»