Перші дні електрифікації в США, та й в багатьох країнах світу, були не для людей зі слабкими нервами, оскільки існували три конкуруючі стандарти, обмежена інфраструктура зарядних станцій та солянка з пропрієтарних додатків і облікових записів. З тих темних часів все значно змінилося: галузь об’єдналася навколо Північноамериканського стандарту зарядки (NACS), а технологія Plug & Charge стала більш поширеною
Остання зараз набуває все більшого поширення завдяки тому, що уряд США назвав «яскравим прикладом державно-приватного партнерства». Об’єднаний офіс енергетики та транспорту, а також консорціум SAE з інфраструктури відкритих ключів для електромобілів оголосили про створення нової спільної структури для універсальної технології Plug & Charge
Створено нову структуру, яка дозволить власникам електромобілів в США безперешкодно заряджатися і платити на будь-якій зарядній станції
Технологія обіцяє змінити правила гри, оскільки «транспортні засоби, зарядні пристрої та зарядні мережі вперше зможуть спілкуватися один з одним, просуваючи галузь до універсального рішення, щоб кожен водій міг підключитися і почати заряджатися на будь-якій громадській станції в майбутньому без перешкод»
Це зробить зарядку набагато зручнішою, оскільки деякі автомобілі підтримують функцію Plug & Charge лише на певних станціях-партнерах. Отже, якщо водій зупиниться на станції, яка не підтримує цю функцію, то доведеться бігати з бубном, щоб розпочати процес заряджання

Нова система забезпечує безперебійну обробку платежів, і водіям не доведеться жонглювати кількома додатками або способами оплати
Об’єднаний офіс з питань енергетики та транспорту також згадав про інтеграцію транспортних засобів з електромережею та двонаправлені потоки енергії. Тобто, в майбутньому комунальні компанії могли б потенційно використовувати цю систему, щоб платити власникам електромобілів за електроенергію, в разі отримання її з автомобіля
Очікується, що нова функція запрацює наступного року, хоча її впровадження може зайняти деякий час
Гейб Клейн, виконавчий директор Об’єднаного офісу енергетики і транспорту, сказав: «Ми швидко наближаємося до майбутнього, коли кожен водій електромобіля зможе просто підключитися, зарядитися і поїхати; мережа самостійно буде спілкуватися з вашим автомобілем і безперешкодно обробляти платежі. Це фундаментальний крок до двонаправленої зарядки та справжньої інтеграції транспортного засобу з мережею»
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі