Цього року на виставці SEMA був представлений модифікований електричний 1967 Plymouth GTX Electromod від Mopar. Концепт демонструє набір для переобладнання класичних автомобілів в електромобілі. На місці звичного V8 під капотом тепер знаходиться один електродвигун потужністю 335 к.с., який приводить в рух задні колеса. Mopar, відомий відділ запчастин Chrysler, що тепер є частиною Stellantis, створив цей концепт, щоб показати можливості нового e-Crate — набору для переобладнання класичних мускулкарів у електромобілі
Технічні характеристики та конфігурація e-Crate
Серцем e-Crate є електричний модуль з напругою 400 вольт і потужністю 250 кВт, що розміщується під капотом за допомогою спеціальних кріплень. Система працює на чотирьох батарейних модулях, три з яких встановлені у багажнику, а четвертий — за решіткою радіатора для кращого розподілу маси. Кожен батарейний модуль важить близько 104 кг, а загальна ємність системи становить 73 кВт-год, що забезпечує запас ходу близько 400 км. Такий підхід дає класичному мускулкару нове життя, хоча акцент залишається на ефективності, а не лише на швидкості
Особливості електричної трансмісії
Plymouth GTX Electromod виробляє приблизно 335 кінських сил, що менше, ніж у оригінального 440-кубового V-8, не кажучи вже про легендарний 426 Hemi. У цьому електромоді немає традиційної трансмісії — потужність передається на задні колеса через редуктор 3:1, який мінімізує втрати в ланцюгу передач. Mopar не розкриває детальні характеристики продуктивності, але система побудована таким чином, щоб забезпечити максимальну ефективність і водночас підтримувати характер мускулкара
Дизайн та інтер’єр: модернізація з повагою до класики
Крім нової трансмісії, GTX Electromod отримав модернізацію зовнішнього вигляду та інтер’єру. Автомобіль оснащений заниженою підвіскою, 18-дюймовими дисками та дисковими гальмами Wilwood на всіх колесах. Капот виготовлений з карбону, арки задніх коліс розширені, а бампери переднього та заднього бампера зазнали мінімальних змін. У салоні додали бронзові та нержавіючі вставки, нові сидіння, центральну консоль і цифрові прилади. Mopar навіть додав підстаканник — обов’язковий елемент для сучасного автомобіля
Це не перший випадок, коли великий автовиробник електрифікує класичний мускулкар, але GTX Electromod представляє цікаву концепцію для майбутнього тюнінгу – трансформації на електрокар
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі