Цього року на виставці SEMA був представлений модифікований електричний 1967 Plymouth GTX Electromod від Mopar. Концепт демонструє набір для переобладнання класичних автомобілів в електромобілі. На місці звичного V8 під капотом тепер знаходиться один електродвигун потужністю 335 к.с., який приводить в рух задні колеса. Mopar, відомий відділ запчастин Chrysler, що тепер є частиною Stellantis, створив цей концепт, щоб показати можливості нового e-Crate — набору для переобладнання класичних мускулкарів у електромобілі

Технічні характеристики та конфігурація e-Crate
Серцем e-Crate є електричний модуль з напругою 400 вольт і потужністю 250 кВт, що розміщується під капотом за допомогою спеціальних кріплень. Система працює на чотирьох батарейних модулях, три з яких встановлені у багажнику, а четвертий — за решіткою радіатора для кращого розподілу маси. Кожен батарейний модуль важить близько 104 кг, а загальна ємність системи становить 73 кВт-год, що забезпечує запас ходу близько 400 км. Такий підхід дає класичному мускулкару нове життя, хоча акцент залишається на ефективності, а не лише на швидкості




Особливості електричної трансмісії
Plymouth GTX Electromod виробляє приблизно 335 кінських сил, що менше, ніж у оригінального 440-кубового V-8, не кажучи вже про легендарний 426 Hemi. У цьому електромоді немає традиційної трансмісії — потужність передається на задні колеса через редуктор 3:1, який мінімізує втрати в ланцюгу передач. Mopar не розкриває детальні характеристики продуктивності, але система побудована таким чином, щоб забезпечити максимальну ефективність і водночас підтримувати характер мускулкара

Дизайн та інтер’єр: модернізація з повагою до класики
Крім нової трансмісії, GTX Electromod отримав модернізацію зовнішнього вигляду та інтер’єру. Автомобіль оснащений заниженою підвіскою, 18-дюймовими дисками та дисковими гальмами Wilwood на всіх колесах. Капот виготовлений з карбону, арки задніх коліс розширені, а бампери переднього та заднього бампера зазнали мінімальних змін. У салоні додали бронзові та нержавіючі вставки, нові сидіння, центральну консоль і цифрові прилади. Mopar навіть додав підстаканник — обов’язковий елемент для сучасного автомобіля

Це не перший випадок, коли великий автовиробник електрифікує класичний мускулкар, але GTX Electromod представляє цікаву концепцію для майбутнього тюнінгу – трансформації на електрокар
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі