Plymouth GTX Electromod: класичний мускулкар на електротязі
Цього року на виставці SEMA був представлений модифікований електричний 1967 Plymouth GTX Electromod від Mopar. Концепт демонструє набір для переобладнання класичних автомобілів в електромобілі. На місці звичного V8 під капотом тепер знаходиться один електродвигун потужністю 335 к.с., який приводить в рух задні колеса. Mopar, відомий відділ запчастин Chrysler, що тепер є частиною Stellantis, створив цей концепт, щоб показати можливості нового e-Crate — набору для переобладнання класичних мускулкарів у електромобілі
Технічні характеристики та конфігурація e-Crate
Серцем e-Crate є електричний модуль з напругою 400 вольт і потужністю 250 кВт, що розміщується під капотом за допомогою спеціальних кріплень. Система працює на чотирьох батарейних модулях, три з яких встановлені у багажнику, а четвертий — за решіткою радіатора для кращого розподілу маси. Кожен батарейний модуль важить близько 104 кг, а загальна ємність системи становить 73 кВт-год, що забезпечує запас ходу близько 400 км. Такий підхід дає класичному мускулкару нове життя, хоча акцент залишається на ефективності, а не лише на швидкості
Особливості електричної трансмісії
Plymouth GTX Electromod виробляє приблизно 335 кінських сил, що менше, ніж у оригінального 440-кубового V-8, не кажучи вже про легендарний 426 Hemi. У цьому електромоді немає традиційної трансмісії — потужність передається на задні колеса через редуктор 3:1, який мінімізує втрати в ланцюгу передач. Mopar не розкриває детальні характеристики продуктивності, але система побудована таким чином, щоб забезпечити максимальну ефективність і водночас підтримувати характер мускулкара
Дизайн та інтер’єр: модернізація з повагою до класики
Крім нової трансмісії, GTX Electromod отримав модернізацію зовнішнього вигляду та інтер’єру. Автомобіль оснащений заниженою підвіскою, 18-дюймовими дисками та дисковими гальмами Wilwood на всіх колесах. Капот виготовлений з карбону, арки задніх коліс розширені, а бампери переднього та заднього бампера зазнали мінімальних змін. У салоні додали бронзові та нержавіючі вставки, нові сидіння, центральну консоль і цифрові прилади. Mopar навіть додав підстаканник — обов’язковий елемент для сучасного автомобіля
Це не перший випадок, коли великий автовиробник електрифікує класичний мускулкар, але GTX Electromod представляє цікаву концепцію для майбутнього тюнінгу – трансформації на електрокар