Електромобілі вже давно можуть проїхати таку ж відстань, як і автомобілі з ДВЗ без дозаправки, але кількість часу, необхідного для поповнення акумулятора, досі багатьох відлякує. Нещодавно компанія Polestar зробила великий крок до вирішення цієї проблеми, провівши перший у своєму роді тест надшвидкої зарядки
За допомогою ізраїльської технологічної компанії StoreDot автовиробник зарядив електромобіль з 10 до 80% заряду всього за 10 хвилин. Тест проводився на прототипі Polestar 5 з батареєю ємністю 77 кВт-год, яку можна збільшити до 100 кВт-год, що дозволить електромобілю відновити запас ходу на 322 км за 10 хвилин
«Завдяки цій новій технології, водії зможуть витрачати менше часу на зарядку, ніж раніше», – сказав Томас Інгенлат, генеральний директор Polestar
Батареї, використані в Polestar 5, були оснащені технологією XFC від StoreDot, яка використовує кремнієву комірку з переважаючим вмістом кремнію. Експериментальні батареї мають чудові охолоджувальні властивості, а це означає, що електромобілі, в які вони встановлюються, не потребують додаткового обладнання для охолодження (економія маси), щоб зробити швидку зарядку безпечною
Це випробування – перший тест батареї StoreDot для надшвидкої зарядки (XFC), коли вони були протестовані не в лабораторії, а в реальному житті. Під час демонстрації Polestar 5 почав заряджатися зі швидкістю 310 кВт, а до моменту досягнення 80-відсоткового рівня заряду автомобіль заправлявся зі швидкістю 370 кВт

Це важливий фактор у цьому тесті, оскільки процес підзарядки сповільнюється в міру заповнення батарей на існуючих електромобілях
«Ми дуже раді поділитися цим вражаючим досягненням і пишаємося тим, що пройшли цей шлях разом з Polestar, – сказав Дорон Майерсдорф (Doron Myersdorf), генеральний директор StoreDot. «Цей прорив раз і назавжди усуває бар’єр дальності та занепокоєння щодо заправки, оскільки водії зможуть подорожувати на великі відстані з такою ж свободою та зручністю, як і традиційні транспортні засоби, що працюють на викопному паливі»
Поки що ця технологія вважається експериментальною і незрозуміло, коли нею буде оснащено серійну версію Polestar 5 або будь-який інший електромобіль
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі