Електромобілі вже давно можуть проїхати таку ж відстань, як і автомобілі з ДВЗ без дозаправки, але кількість часу, необхідного для поповнення акумулятора, досі багатьох відлякує. Нещодавно компанія Polestar зробила великий крок до вирішення цієї проблеми, провівши перший у своєму роді тест надшвидкої зарядки
За допомогою ізраїльської технологічної компанії StoreDot автовиробник зарядив електромобіль з 10 до 80% заряду всього за 10 хвилин. Тест проводився на прототипі Polestar 5 з батареєю ємністю 77 кВт-год, яку можна збільшити до 100 кВт-год, що дозволить електромобілю відновити запас ходу на 322 км за 10 хвилин
«Завдяки цій новій технології, водії зможуть витрачати менше часу на зарядку, ніж раніше», – сказав Томас Інгенлат, генеральний директор Polestar
Батареї, використані в Polestar 5, були оснащені технологією XFC від StoreDot, яка використовує кремнієву комірку з переважаючим вмістом кремнію. Експериментальні батареї мають чудові охолоджувальні властивості, а це означає, що електромобілі, в які вони встановлюються, не потребують додаткового обладнання для охолодження (економія маси), щоб зробити швидку зарядку безпечною
Це випробування – перший тест батареї StoreDot для надшвидкої зарядки (XFC), коли вони були протестовані не в лабораторії, а в реальному житті. Під час демонстрації Polestar 5 почав заряджатися зі швидкістю 310 кВт, а до моменту досягнення 80-відсоткового рівня заряду автомобіль заправлявся зі швидкістю 370 кВт
Це важливий фактор у цьому тесті, оскільки процес підзарядки сповільнюється в міру заповнення батарей на існуючих електромобілях
«Ми дуже раді поділитися цим вражаючим досягненням і пишаємося тим, що пройшли цей шлях разом з Polestar, – сказав Дорон Майерсдорф (Doron Myersdorf), генеральний директор StoreDot. «Цей прорив раз і назавжди усуває бар’єр дальності та занепокоєння щодо заправки, оскільки водії зможуть подорожувати на великі відстані з такою ж свободою та зручністю, як і традиційні транспортні засоби, що працюють на викопному паливі»
Поки що ця технологія вважається експериментальною і незрозуміло, коли нею буде оснащено серійну версію Polestar 5 або будь-який інший електромобіль
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі