Porsche Taycan Turbo GT першим прорвав 2-секундний бар’єр у тесті Car and Driver

03.10.2024
Porsche Taycan Turbo GT першим прорвав 2-секундний бар’єр у тесті Car and Driver — photo 19574

Видання Car and Driver щойно підтвердило, що Porsche Taycan Turbo GT здатен розганятися до 96 км/год менш ніж за 2 секунди. Результати тесту були отримані на бетонній поверхні, при цьому проводилися заїзди в обох напрямках. Навіть з урахуванням конкуренції, такі електромобілі, як Tesla Model S Plaid і Lucid Air Sapphire, показують кращі результати лише на високих швидкостях

Porsche Taycan Turbo GT досяг розгону від 0 до 96 км/год за 1,88 секунди

Porsche зміг обігнати Tesla в її ж грі. Раніше американський виробник електромобілів заявляв про час розгону до 96 км/год менше двох секунд, але це супроводжувалося деякими застереженнями. Тепер же новий Porsche Taycan Turbo GT утримує звання найшвидшого серійного автомобіля у розгоні з 0 до 96 км/год, коли його випробовували в Car and Driver

Porsche Taycan Turbo GT першим прорвав 2-секундний бар’єр у тесті Car and Driver — photo 2

Потужність та розгін до 60 миль/год (96 км/год)

Новий Porsche Taycan Turbo GT завжди був швидким. Завдяки системі запуску з місця, потужність його двигуна зростає з 777 к.с. до 1019 к.с. (760 кВт), досягаючи пікових 1092 к.с. (815 кВт) на дві секунди. Заявлена максимальна швидкість складає 289 км/год, а розгін до 96 км/год — 2,2 секунди, або 2,1 секунди з опційним пакетом Weissach

За даними Car & Driver, Taycan Turbo GT розігнався до 96 км/год за 1,910 секунди, а після розвороту здійснив ще один заїзд, показавши 1,898 секунди. Ці цифри включають один фут розгону — стандарт, що зменшує час розгону приблизно на 0,1 секунди для більшості автомобілів. Навіть без урахування цього розгону, Taycan Turbo GT здатен досягти 96 км/год менш ніж за дві секунди, що робить його найшвидшим серійним автомобілем у цьому показнику

Porsche Taycan Turbo GT першим прорвав 2-секундний бар’єр у тесті Car and Driver — photo 3

Тестування на стандартній поверхні

Важливо враховувати, що тестування проводилося на звичайній бетонній поверхні. Багато автомобілів, які претендують на подібні результати, потребують спеціальної драг-смуги з липким покриттям для досягнення заявлених показників. Крім того, тестований Taycan не є найлегшим у лінійці. Porsche пропонує цей самий автомобіль з пакетом Weissach, який дозволяє зменшити масу на 75 кг. Можна лише уявити, які результати покаже Taycan, якщо з нього зняти цю масу та провести тест на спеціальній трасі

Порівняння з конкурентами на високих швидкостях

Не все так ідеально для Porsche. Як зазначає Car and Driver, на високих швидкостях такі конкуренти, як Tesla Model S Plaid і Lucid Air Sapphire, починають наздоганяти Taycan. Під час проходження чверті милі Taycan фінішує за вражаючі 9,3 секунди на швидкості 241 км/год, що відповідає результату Lucid Air з потужністю 1234 к.с. та перевершує Tesla Model S Plaid з 1020 к.с. лише на одну десяту секунди. Однак на швидкостях понад 257 км/год ситуація змінюється

На швидкості 257 км/год Tesla Model S Plaid випереджає Porsche на 0,2 секунди, а Lucid Air Sapphire — на 0,7 секунди. А на швидкості 274 км/год Sapphire вже випереджає Taycan на повну 1,1 секунду. Таким чином, хоча Taycan Turbo GT утримує корону у розгоні з місця, на високих швидкостях його конкуренти мають певну перевагу

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK