Porsche зробив революційний крок у створенні свого нового Cayenne Electric, відмовившись від виробництва понад 120 фізичних прототипів і замінивши їх комп’ютерним моделюванням. Завдяки штучному інтелекту та віртуальним симуляціям компанія скоротила час розробки на 20% та зекономила величезні ресурси
Від креслень до цифрових тестів
У традиційному автомобілебудуванні після створення дизайну доводиться будувати десятки прототипів, щоб виявити недоліки та перевірити компоненти. Porsche пішов іншим шляхом: інженери одразу почали проводити віртуальні тест-драйви ще на етапі проектування. Цифрові прототипи «їздили» як трасою Нюрбургринг, так і в умовах міських вулиць, дозволяючи швидко перевіряти різні варіанти шин, підвіски чи програм керування
Заміна фізичних зразків цифровими дала компанії змогу значно скоротити витрати та пришвидшити вихід нової моделі. Адже виробництво прототипів — це не лише дорого, а й трудомістко

Нові інструменти випробувань
Porsche створив власний випробувальний стенд, який імітує реальні умови: різні типи асфальту, втрату зчеплення чи перегрів батареї. Це допомагає перевіряти роботу електродвигунів, системи охолодження та заряджання без потреби щоразу будувати нову машину. Інженери підкреслюють, що головне завдання було у тому, щоб силова установка завжди видавала максимальну потужність на вимогу водія, незалежно від температури чи покриття

Втім, повністю відмовитися від класичних випробувань поки що неможливо. Уже готові прототипи Cayenne Electric проходили тести у найскладніших умовах: від спеки Долини Смерті до морозів Скандинавії, долаючи по 150 000 км у різних кліматах
Віртуальне моделювання — не нова технологія, але Porsche вперше застосував її в такому масштабі, фактично пропустивши цілу фазу розробки. Це відповідь на глобальний виклик: китайські автовиробники не лише пропонують електромобілі за нижчими цінами, а й виводять нові моделі на ринок набагато швидше. Для європейських брендів цифровізація процесу стає ключем до збереження конкурентоспроможності

Технічні характеристики Cayenne Electric
Новий електричний позашляховик дебютує взимку 2025 року, а у продаж він надійде на початку 2026-го. Модель побудована на подовженій 800-вольтовій платформі PPE, яку вже використовує Macan Electric
Cayenne Electric отримає акумулятор ємністю 108 кВт-год, що дозволить долати до 600 км на одному заряді за циклом WLTP. Система підвіски Porsche Active Ride забезпечить комфорт і спортивну динаміку, а спеціальний звуковий супровід у спортивному режимі імітуватиме роботу двигуна V8

У продажу очікується три версії: базова модель із потужністю 394 к.с. (294 кВт), Cayenne S із потужністю 592 к.с. (441 кВт) та флагманський Cayenne Turbo із 794 к.с. (592 кВт)
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі