У Німеччині середня вартість ремонту електромобіля залишається на 15–20% вищою, ніж автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ), хоча поступово ця різниця зменшується
Фахівці відзначають, що ремонт електромобілів після аварій стає дешевшим завдяки зростанню кількості майстерень, які набувають досвіду роботи з такою технікою. Проте навіть із цим прогресом витрати на відновлення електромобілів досі перевищують вартість ремонту аналогічних автомобілів з ДВЗ

Як і будь-яка технологічна новинка, електромобілі вимагають часу на адаптацію — як від власників, так і від спеціалістів, що їх обслуговують. На початкових етапах це неминуче призводить до вищих витрат, однак із поширенням електромобілів ціни поступово знижуються
За даними Німецької асоціації страховиків (GDV), торік виплати за комплексним страхуванням електромобілів були на 20–25% вищими, ніж за схожими моделями з ДВЗ. Сьогодні цей розрив скоротився до 15–20%

Заступник генерального директора GDV Аня Кефер-Рорбах зазначила:
«Чим більше електромобілів з’являється на дорогах, тим менше різниця у витратах на їхній ремонт порівняно з автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Розширення модельного ряду збільшує клієнтську базу, а майстерні, евакуаційні служби, пожежники та оцінювачі вже мають більший досвід роботи з пошкодженими електромобілями»
Вона підкреслила, що з набуттям досвіду електромобілі поступово стають «новою нормою», а витрати на їхнє відновлення — більш прогнозованими

Дослідження охоплювало період з 2021 по 2023 рік
За цей час кількість електромобілів у Німеччині значно зросла. На початку 2024 року було зареєстровано близько 1,65 мільйона електромобілів — у п’ять разів більше, ніж у 2021 році. Нині вони становлять 3,3% від усього автопарку країни
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі