Renault розглядає можливість відродження мінівену Espace на новій електричній платформі
Наразі Espace – це подовжена семимісна версія гібридного позашляховика Austral. Якщо французи пдануються відродити легендарний мінівен, який 40 років тому став законодавцем жанру MPV, то це буде електромобіль в ретро-дизайні. Схожа трансформація нещодавно відбулась з Renault 5
Олів’є Броссе, головний розробник платформи Ampr Medium, розповів виданню Autocar, що відродження легендарного пасажирського автомобіля розглядається на високому рівні, оскільки Renault розширює свою лінійку електромобілів у нові сегменти
Електричний семимісний Espace MPV на архітектурі Ampr Medium (раніше відома як CMF-EV), яка лежить в основі електричних кросоверів Mégane і Scenic, дав би Renault конкурента таким моделям, як Volkswagen ID Buzz та Kia EV9. Що не менш важливо, він міг би посперечатися за клієнта з такими новими китайськими електричними мінівенами, як Maxus Mifa 7, Xpeng X9 і Zeekr Mix
Однак Броссе підкреслив, що електричний MPV принесе з собою деякі фундаментальні технічні проблеми

«Коли автомобіль перевищує 2,0-2,2 тонни, з технічної точки зору, потрібно, щоб він став задньопривідним», – сказав Броссе
«Електромобільні платформи приносять ряд переваг, які дозволяють нам оптимізувати внутрішню компоновку, а з точки зору дизайну вони дають набагато більше свободи”, – сказав Олів’є
Новий Espace може наслідувати приклад майбутніх електромобілів Renault 5, 4 й Twingo, черпаючи натхнення в дизайні від свого пращура, який мав характерний коробчастий силует, короткі звіси та аеродинамічно оптимізований капотом і лобове скло – дизайн, натхненний французькими швидкісними поїздами TGV
Renault не підтвердила планів щодо повернення будь-яких інших історичних моделей, окрім трьох компактних електромобілів, але шеф-дизайнер Лоренс Ван Ден Акер раніше розповідав, що генеральний директор Лука де Мео вважає переосмислення класичного дизайну “неминучим”. “Я думаю, що в цей темний час, коли в світі так багато загроз, зробити кілька автомобілів, які нагадують про хороші часи та викликають позитивні емоції – це важливо», – сказала Ван Ден Акер
Читати далі
Схожі записиП’ять років тому Lotus оголосив про перехід на повністю електричні моделі й представив Eletre, Emeya та Evija Компанія довго трималася цього курсу, але нині, як і багато інших виробників, повертається до проміжного рішення. Першим кроком стане потужна plug-in гібридна версія кросовера Eletre, яку готують до серійного запуску Близько року тому Lotus коротко показав принцип роботи […]
30 Листопада 2025
Прем’єри на автосалоні в Гуанчжоу дають чіткий сигнал: країна націлилася зайняти масовий сегмент електромобілів На стендах з’явилися моделі, стартова ціна яких коливається від 100 001 юаня ($14 100) до 150 000 юанів ($21 100). Такий діапазон робить їх доступними не лише для внутрішнього ринку. За даними Nikkei Asia, чимало великих китайських брендів готують ці новинки […]
30 Листопада 2025
Кілька власників електричних пікапів F-150 Lightning заявили про відсутність заявленого обладнання, хоча під час покупки вони бачили на наліпках повний перелік функцій. І тепер компанія має відповідати не за потужність чи запас ходу, а за інформацію, яку представила покупцям Позов стосується моделей 2024 року, де виробник вказав наявність Forward Sensing System Цей комплекс має містити […]
30 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі