Renault розглядає можливість відродження мінівену Espace на новій електричній платформі
Наразі Espace – це подовжена семимісна версія гібридного позашляховика Austral. Якщо французи пдануються відродити легендарний мінівен, який 40 років тому став законодавцем жанру MPV, то це буде електромобіль в ретро-дизайні. Схожа трансформація нещодавно відбулась з Renault 5
Олів’є Броссе, головний розробник платформи Ampr Medium, розповів виданню Autocar, що відродження легендарного пасажирського автомобіля розглядається на високому рівні, оскільки Renault розширює свою лінійку електромобілів у нові сегменти
Електричний семимісний Espace MPV на архітектурі Ampr Medium (раніше відома як CMF-EV), яка лежить в основі електричних кросоверів Mégane і Scenic, дав би Renault конкурента таким моделям, як Volkswagen ID Buzz та Kia EV9. Що не менш важливо, він міг би посперечатися за клієнта з такими новими китайськими електричними мінівенами, як Maxus Mifa 7, Xpeng X9 і Zeekr Mix
Однак Броссе підкреслив, що електричний MPV принесе з собою деякі фундаментальні технічні проблеми

«Коли автомобіль перевищує 2,0-2,2 тонни, з технічної точки зору, потрібно, щоб він став задньопривідним», – сказав Броссе
«Електромобільні платформи приносять ряд переваг, які дозволяють нам оптимізувати внутрішню компоновку, а з точки зору дизайну вони дають набагато більше свободи”, – сказав Олів’є
Новий Espace може наслідувати приклад майбутніх електромобілів Renault 5, 4 й Twingo, черпаючи натхнення в дизайні від свого пращура, який мав характерний коробчастий силует, короткі звіси та аеродинамічно оптимізований капотом і лобове скло – дизайн, натхненний французькими швидкісними поїздами TGV
Renault не підтвердила планів щодо повернення будь-яких інших історичних моделей, окрім трьох компактних електромобілів, але шеф-дизайнер Лоренс Ван Ден Акер раніше розповідав, що генеральний директор Лука де Мео вважає переосмислення класичного дизайну “неминучим”. “Я думаю, що в цей темний час, коли в світі так багато загроз, зробити кілька автомобілів, які нагадують про хороші часи та викликають позитивні емоції – це важливо», – сказала Ван Ден Акер
Читати далі
Схожі записиАмериканський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]
17 Листопада 2025
Догляд за власним авто для багатьох автолюбителів є частиною хобі або способом заощадити. Базові речі на кшталт заміни мастила чи гальмівних колодок давно стали звичними, але власник Hyundai Ioniq 5 N нещодавно переконався, що електромобілі інколи ускладнюють навіть такі прості процеси. Він спалив задні колодки під час інтенсивних заїздів на треку — саме так, як […]
17 Листопада 2025
Можливості для випуску батарей для електрокарів значно перевищують реальний попит по всьому світу, підкреслюють у звіті компанії AlixPartners, яка займається консалтингом у автомобільній галузі. Найгірша ситуація в Китаї, але проблема надлишкових потужностей існує на кожному великому ринку й створює серйозні фінансові ризики для компаній, що виробляють батареї. Витрати на сировину та саме виробництво досі залишаються […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі