Renault, як і багато інших автовиробників, активно відроджує культові моделі минулого, поєднуючи ностальгію з сучасними технологіями. Після повернення легендарного R5 і очікуваного дебюту R4 цього року, компанія оголосила про відродження ще двох імен – Estafette та Goelette. Ці нові електричні фургони приєднуються до оновленого Trafic, створюючи ультрасучасну лінійку комерційного транспорту

Футуристичний погляд на класику
Оригінальна Estafette випускалася з кінця 50-х до середини 80-х років, а нова версія отримала радикально сучасний вигляд. Фургон створений на основі концепту, представленого у вересні на виставці IAA Transportation у Ганновері. Його особливості – розсувні двері, задні ролетні ворота та зручні підніжки з боків і ззаду для легкого доступу до вантажного відсіку. Компактні розміри (5,27 м у довжину, 1,92 м у ширину та 2,6 м у висоту) роблять його ідеальним для міських перевезень. Завдяки високій кабіні навіть люди зростом 1,90 м можуть вільно пересуватися всередині

Ще одне історичне ім’я – Goelette – теж повертається. Ця модель буде доступна в трьох версіях: шасі-кабіні, кузові-фургоні та самоскиді, з можливістю кастомізації задньої частини відповідно до потреб бізнесу. Фургон отримав оглядові стійки та обтічне панорамне скло, що значно покращує видимість для водія

Електрифікація та сучасні технології
На відміну від інших моделей, Trafic безперервно випускається з 1980-х років і за цей час було продано понад 2,5 мільйона одиниць. У новій версії він отримав сміливий сучасний дизайн у стилі Hyundai Staria Load. Фургон висотою 1,9 метра легко вписується у паркінги підземних торгових центрів, а його форма оптимізована для покращеної аеродинаміки. Renault оснастила Trafic заднім спойлером із вбудованими дефлекторами, асиметричними розпашними дверима та захистом нижньої частини кузова, щоб зробити його ще більш витривалим

Майбутнє вже тут
Усі три моделі – Estafette, Goelette і Trafic – отримають електричні силові установки та носитимуть позначку E-Tech. Вони будуть виготовлятися на заводі Renault у Сандувілі (Франція) і вийдуть на ринок у 2026 році. Розробка цієї лінійки стала можливою завдяки Flexis – новому спільному підприємству Renault, Volvo та французької логістичної компанії CMA CGM Group. У найближчі два роки Renault і Volvo інвестують у проєкт по 300 мільйонів євро, а CMA CGM Group – 120 мільйонів євро

Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі