Renault використовуватиме LFP-батареї

04.07.2024
Renault використовуватиме LFP-батареї — photo 11872

Renault зможе скоротити витрати на акумулятори на 20%, перейшовши на літій-залізо-фосфатні компоненти поряд з нікель-кобальт-марганцевими акумуляторами, які вона зараз використовує для своїх електромобілів сьогодні

Літій-залізо-фосфатні батареї підходять для малих і середніх автомобілів

Акумуляторний підрозділ французького виробника, Ampere, працюватиме разом з LG Energy Solution та CATL над виробництвом LFP акумуляторів. Декілька моделей Renault та Alpine будуть використовувати дешевші нові батареї, що покриє всі потреби Renault в акумуляторах до 2030 року. LFP-батареї від CATL постачатимуться з заводу в Угорщині, тоді як LG Energy Solution вироблятиме свої LFP-батареї разом з NCM-елементами, які вона наразі виробляє на заводі в Польщі

Renault використовуватиме LFP-батареї — photo 2

Ampere продовжить постачати батареї NCM від AESC та Verkor, які базуються у Франції

LG Energy Solution та CATL вироблятимуть нові акумулятори

LG працюватиме з Ampere над новою технологією “елемент в упаковці” (cell-to-pack), яка дозволяє інтегрувати більше елементів в батарею, що сприятиме подальшому скороченню витрат

Французька марка заявляє, що батареї LFP добре підходять для малих і середніх автомобілів, і на додаток до того, що вони дешевші і менш енергоємні. Перші моделі Renault з новими батареями LFP будуть готові до запуску в 2026 році

«У швидкозмінному та конкурентному середовищі наша стратегія щодо акумуляторів є доказом ефективності відкритого підходу Ampere з найкращими у своєму класі партнерами, що забезпечує розумний розподіл капіталу, гнучкість та швидку реалізацію», – сказав головний операційний директор Ampere Хосеп Марія Рекасенс. «Цей план відповідає дорожній карті Ampere щодо скорочення витрат на 40% до наступного покоління електрокарів»

Renault використовуватиме LFP-батареї — photo 3

Перші електромобілі Renault з LFP батареями вийдуть на ринок у 2026 році

Renault планувала провести IPO Ampere в першій половині цього року. Однак на початку цього року керівництво підтвердило, що умови на фондовому ринку були несприятливими і що Ampere вже працює краще, ніж очікувалося, що зменшило потребу в IPO. Renault вважає, що Ampere досягне точки беззбитковості в 2025 році і хоче знизити витрати на електромобілі на 40% за одне покоління

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK