Renault використовуватиме LFP-батареї — photo 11872

Renault використовуватиме LFP-батареї

04.07.2024
2 хвилини на прочитання

Renault зможе скоротити витрати на акумулятори на 20%, перейшовши на літій-залізо-фосфатні компоненти поряд з нікель-кобальт-марганцевими акумуляторами, які вона зараз використовує для своїх електромобілів сьогодні

Літій-залізо-фосфатні батареї підходять для малих і середніх автомобілів

Акумуляторний підрозділ французького виробника, Ampere, працюватиме разом з LG Energy Solution та CATL над виробництвом LFP акумуляторів. Декілька моделей Renault та Alpine будуть використовувати дешевші нові батареї, що покриє всі потреби Renault в акумуляторах до 2030 року. LFP-батареї від CATL постачатимуться з заводу в Угорщині, тоді як LG Energy Solution вироблятиме свої LFP-батареї разом з NCM-елементами, які вона наразі виробляє на заводі в Польщі

Renault використовуватиме LFP-батареї — photo 2

Ampere продовжить постачати батареї NCM від AESC та Verkor, які базуються у Франції

LG Energy Solution та CATL вироблятимуть нові акумулятори

LG працюватиме з Ampere над новою технологією “елемент в упаковці” (cell-to-pack), яка дозволяє інтегрувати більше елементів в батарею, що сприятиме подальшому скороченню витрат

Французька марка заявляє, що батареї LFP добре підходять для малих і середніх автомобілів, і на додаток до того, що вони дешевші і менш енергоємні. Перші моделі Renault з новими батареями LFP будуть готові до запуску в 2026 році

«У швидкозмінному та конкурентному середовищі наша стратегія щодо акумуляторів є доказом ефективності відкритого підходу Ampere з найкращими у своєму класі партнерами, що забезпечує розумний розподіл капіталу, гнучкість та швидку реалізацію», – сказав головний операційний директор Ampere Хосеп Марія Рекасенс. «Цей план відповідає дорожній карті Ampere щодо скорочення витрат на 40% до наступного покоління електрокарів»

Renault використовуватиме LFP-батареї — photo 3

Перші електромобілі Renault з LFP батареями вийдуть на ринок у 2026 році

Renault планувала провести IPO Ampere в першій половині цього року. Однак на початку цього року керівництво підтвердило, що умови на фондовому ринку були несприятливими і що Ampere вже працює краще, ніж очікувалося, що зменшило потребу в IPO. Renault вважає, що Ampere досягне точки беззбитковості в 2025 році і хоче знизити витрати на електромобілі на 40% за одне покоління

Читати далі

Схожі записи
Штучний інтелект дедалі активніше входить у сферу автомобільного дизайну

Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]

14 Грудня 2025
Штучний інтелект дедалі активніше входить у сферу автомобільного дизайну — photo 65909
Флагманський кросовер BMW X7 нового покоління буде електричним?

Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]

14 Грудня 2025
Флагманський кросовер BMW X7 нового покоління буде електричним? — photo 65896
Зламати ці диски Tesla Cybertruck майже неможливо, але вони коштують чимало

Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами  На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]

14 Грудня 2025
Зламати ці диски Tesla Cybertruck майже неможливо, але вони коштують чимало — photo 65883
Штучний інтелект дедалі активніше входить у сферу автомобільного дизайну

Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]

14 Грудня 2025
Штучний інтелект дедалі активніше входить у сферу автомобільного дизайну — photo 65909
Флагманський кросовер BMW X7 нового покоління буде електричним?

Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]

14 Грудня 2025
Флагманський кросовер BMW X7 нового покоління буде електричним? — photo 65896
Зламати ці диски Tesla Cybertruck майже неможливо, але вони коштують чимало

Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами  На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]

14 Грудня 2025
Зламати ці диски Tesla Cybertruck майже неможливо, але вони коштують чимало — photo 65883
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK