Renault зможе скоротити витрати на акумулятори на 20%, перейшовши на літій-залізо-фосфатні компоненти поряд з нікель-кобальт-марганцевими акумуляторами, які вона зараз використовує для своїх електромобілів сьогодні
Літій-залізо-фосфатні батареї підходять для малих і середніх автомобілів
Акумуляторний підрозділ французького виробника, Ampere, працюватиме разом з LG Energy Solution та CATL над виробництвом LFP акумуляторів. Декілька моделей Renault та Alpine будуть використовувати дешевші нові батареї, що покриє всі потреби Renault в акумуляторах до 2030 року. LFP-батареї від CATL постачатимуться з заводу в Угорщині, тоді як LG Energy Solution вироблятиме свої LFP-батареї разом з NCM-елементами, які вона наразі виробляє на заводі в Польщі
Ampere продовжить постачати батареї NCM від AESC та Verkor, які базуються у Франції
LG Energy Solution та CATL вироблятимуть нові акумулятори
LG працюватиме з Ampere над новою технологією “елемент в упаковці” (cell-to-pack), яка дозволяє інтегрувати більше елементів в батарею, що сприятиме подальшому скороченню витрат
Французька марка заявляє, що батареї LFP добре підходять для малих і середніх автомобілів, і на додаток до того, що вони дешевші і менш енергоємні. Перші моделі Renault з новими батареями LFP будуть готові до запуску в 2026 році
«У швидкозмінному та конкурентному середовищі наша стратегія щодо акумуляторів є доказом ефективності відкритого підходу Ampere з найкращими у своєму класі партнерами, що забезпечує розумний розподіл капіталу, гнучкість та швидку реалізацію», – сказав головний операційний директор Ampere Хосеп Марія Рекасенс. «Цей план відповідає дорожній карті Ampere щодо скорочення витрат на 40% до наступного покоління електрокарів»
Перші електромобілі Renault з LFP батареями вийдуть на ринок у 2026 році
Renault планувала провести IPO Ampere в першій половині цього року. Однак на початку цього року керівництво підтвердило, що умови на фондовому ринку були несприятливими і що Ampere вже працює краще, ніж очікувалося, що зменшило потребу в IPO. Renault вважає, що Ampere досягне точки беззбитковості в 2025 році і хоче знизити витрати на електромобілі на 40% за одне покоління
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі