Renault зможе скоротити витрати на акумулятори на 20%, перейшовши на літій-залізо-фосфатні компоненти поряд з нікель-кобальт-марганцевими акумуляторами, які вона зараз використовує для своїх електромобілів сьогодні
Літій-залізо-фосфатні батареї підходять для малих і середніх автомобілів
Акумуляторний підрозділ французького виробника, Ampere, працюватиме разом з LG Energy Solution та CATL над виробництвом LFP акумуляторів. Декілька моделей Renault та Alpine будуть використовувати дешевші нові батареї, що покриє всі потреби Renault в акумуляторах до 2030 року. LFP-батареї від CATL постачатимуться з заводу в Угорщині, тоді як LG Energy Solution вироблятиме свої LFP-батареї разом з NCM-елементами, які вона наразі виробляє на заводі в Польщі

Ampere продовжить постачати батареї NCM від AESC та Verkor, які базуються у Франції
LG Energy Solution та CATL вироблятимуть нові акумулятори
LG працюватиме з Ampere над новою технологією “елемент в упаковці” (cell-to-pack), яка дозволяє інтегрувати більше елементів в батарею, що сприятиме подальшому скороченню витрат
Французька марка заявляє, що батареї LFP добре підходять для малих і середніх автомобілів, і на додаток до того, що вони дешевші і менш енергоємні. Перші моделі Renault з новими батареями LFP будуть готові до запуску в 2026 році
«У швидкозмінному та конкурентному середовищі наша стратегія щодо акумуляторів є доказом ефективності відкритого підходу Ampere з найкращими у своєму класі партнерами, що забезпечує розумний розподіл капіталу, гнучкість та швидку реалізацію», – сказав головний операційний директор Ampere Хосеп Марія Рекасенс. «Цей план відповідає дорожній карті Ampere щодо скорочення витрат на 40% до наступного покоління електрокарів»

Перші електромобілі Renault з LFP батареями вийдуть на ринок у 2026 році
Renault планувала провести IPO Ampere в першій половині цього року. Однак на початку цього року керівництво підтвердило, що умови на фондовому ринку були несприятливими і що Ampere вже працює краще, ніж очікувалося, що зменшило потребу в IPO. Renault вважає, що Ampere досягне точки беззбитковості в 2025 році і хоче знизити витрати на електромобілі на 40% за одне покоління
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі