Компанія Rivian вирішила видалити ємність з переднього пасажирського підсидіння в електромобілях R1T та R1S другого покоління. Ця зміна здивувала багатьох власників, оскільки там було зручно зберігати дрібні речі. Проте компанія зазначила, що його рідко використовували, а більшість користувачів обирали інші варіанти зберігання
У відповідь на запити компанія пояснила, що підсидіння під водійським сидінням залишилося, а його обсяг достатній для зберігання ключів, окулярів або інших невеликих предметів. Однак відсутність традиційного бардачка у моделях R1T та R1S робить цей крок дещо несподіваним

Вплив змін на конструкцію та ефективність
Поряд із видаленням підсидіння, Rivian внесла кілька значних змін до другого покоління своїх електромобілів. Батареї Large і Max тепер мають вдосконалену модульну конструкцію, що спрощує їх виробництво та обслуговування. Крім того, впроваджено новий тепловий насос та оптимізовано електричну архітектуру, яка скоротила кількість блоків керування на 10 і зменшила довжину проводки на 2,6 км
Зміни також торкнулися потужності: двомоторні варіанти тепер видають 665 к.с., тримоторні — 850 к.с., а чотиримоторні моделі досягають вражаючих 1025 к.с. Це значно підвищує динамічні характеристики електромобілів

Покращення напівавтономного керування
Rivian продовжує вдосконалювати свої системи напівавтономного водіння. Друге покоління електромобілів R1 отримало оновлені камери з вищою роздільною здатністю та вдосконалене програмне забезпечення на базі штучного інтелекту. Тепер система використовує 11 камер і 5 радарів, що значно підвищує точність прогнозування поведінки на дорозі
Ці оновлення дозволяють Rivian залишатися конкурентоспроможною на ринку, пропонуючи сучасні технології та підвищуючи зручність водіння. Проте видалення певних функцій, таких як підсидіння, демонструє тенденцію до оптимізації виробничих витрат

Погляд в майбутнє: що означають зміни?
Зміни в конструкції та оснащенні моделей R1T та R1S відповідають загальному тренду на спрощення і здешевлення виробництва в автомобільній галузі. Хоча ці зміни можуть здаватися незначними, вони дозволяють компанії Rivian зосередитися на інноваціях і підвищенні ефективності, зберігаючи при цьому високу якість і продуктивність своїх електромобілів
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі