Компанія Rivian вирішила видалити ємність з переднього пасажирського підсидіння в електромобілях R1T та R1S другого покоління. Ця зміна здивувала багатьох власників, оскільки там було зручно зберігати дрібні речі. Проте компанія зазначила, що його рідко використовували, а більшість користувачів обирали інші варіанти зберігання
У відповідь на запити компанія пояснила, що підсидіння під водійським сидінням залишилося, а його обсяг достатній для зберігання ключів, окулярів або інших невеликих предметів. Однак відсутність традиційного бардачка у моделях R1T та R1S робить цей крок дещо несподіваним

Вплив змін на конструкцію та ефективність
Поряд із видаленням підсидіння, Rivian внесла кілька значних змін до другого покоління своїх електромобілів. Батареї Large і Max тепер мають вдосконалену модульну конструкцію, що спрощує їх виробництво та обслуговування. Крім того, впроваджено новий тепловий насос та оптимізовано електричну архітектуру, яка скоротила кількість блоків керування на 10 і зменшила довжину проводки на 2,6 км
Зміни також торкнулися потужності: двомоторні варіанти тепер видають 665 к.с., тримоторні — 850 к.с., а чотиримоторні моделі досягають вражаючих 1025 к.с. Це значно підвищує динамічні характеристики електромобілів

Покращення напівавтономного керування
Rivian продовжує вдосконалювати свої системи напівавтономного водіння. Друге покоління електромобілів R1 отримало оновлені камери з вищою роздільною здатністю та вдосконалене програмне забезпечення на базі штучного інтелекту. Тепер система використовує 11 камер і 5 радарів, що значно підвищує точність прогнозування поведінки на дорозі
Ці оновлення дозволяють Rivian залишатися конкурентоспроможною на ринку, пропонуючи сучасні технології та підвищуючи зручність водіння. Проте видалення певних функцій, таких як підсидіння, демонструє тенденцію до оптимізації виробничих витрат

Погляд в майбутнє: що означають зміни?
Зміни в конструкції та оснащенні моделей R1T та R1S відповідають загальному тренду на спрощення і здешевлення виробництва в автомобільній галузі. Хоча ці зміни можуть здаватися незначними, вони дозволяють компанії Rivian зосередитися на інноваціях і підвищенні ефективності, зберігаючи при цьому високу якість і продуктивність своїх електромобілів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі