Китайська компанія SAIC заявляє, що почне масове виробництво твердотільних акумуляторних батарей приблизно у 2026 році, ставши таким чином, першим автовиробником, який комерціалізує новий тип батарей
Під час нещодавнього технологічного заходу в Китаї компанія SAIC заявила, що почне поставки нового седану IM L7 у жовтні. Цей електромобіль оснащений напівтвердотільними батареями з рідким електролітом. Наступного року й інші продукти SAIC отримають подібні батареї, включаючи моделі MG, Baojun та Wuling. Однак найцікавіше розпочнеться у 2026 році
Повністю твердотільні батареї стане новим кроком в еволюції електромобілів, і SAIC планує його зробити в 2026 році, повідомляє Shine. Поки неясно, яка з багатьох моделей SAIC першою приміряє твердотільний акумулятор
SAIC – далеко не єдиний китайський автовиробник, який працює над твердотільними батареями. У лютому було сформовано консорціум місцевих брендів, серед яких CATL, BYD, CALB, Nio та інші, для створення ланцюжка поставок твердотільних батарей до 2030 року
Toyota також працює над цією технологією протягом багатьох років і має більше патентів на твердотільні батареї, ніж будь-яка інша компанія. Вона співпрацює з нафтопереробною компанією Idemitsu Kosan над новими пакетами і випустить свій перший електромобіль з твердотільними акумуляторами через кілька років. Компанія планує збільшити виробництво до десятків тисяч до 2030 року. У квітні компанія Nissan заявила, що вона також досягла значного прогресу в розробці твердотільних батарей і планує почати випуск електромобілів з ними до 2028 фінансового року
SAIC працює не лише над твердотільними батареями. Під час того ж технологічного заходу в Китаї компанія заявила, що модернізувала своє технологічне рішення для інтелектуальних транспортних засобів і разом з Audi розробить нову платформу для майбутніх електромобілів, які будуть створені для китайського ринку
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі