SAIC розпочне масове виробництво твердотільних батарей у 2026 році
Китайська компанія SAIC заявляє, що почне масове виробництво твердотільних акумуляторних батарей приблизно у 2026 році, ставши таким чином, першим автовиробником, який комерціалізує новий тип батарей
Під час нещодавнього технологічного заходу в Китаї компанія SAIC заявила, що почне поставки нового седану IM L7 у жовтні. Цей електромобіль оснащений напівтвердотільними батареями з рідким електролітом. Наступного року й інші продукти SAIC отримають подібні батареї, включаючи моделі MG, Baojun та Wuling. Однак найцікавіше розпочнеться у 2026 році
Повністю твердотільні батареї стане новим кроком в еволюції електромобілів, і SAIC планує його зробити в 2026 році, повідомляє Shine. Поки неясно, яка з багатьох моделей SAIC першою приміряє твердотільний акумулятор
SAIC – далеко не єдиний китайський автовиробник, який працює над твердотільними батареями. У лютому було сформовано консорціум місцевих брендів, серед яких CATL, BYD, CALB, Nio та інші, для створення ланцюжка поставок твердотільних батарей до 2030 року
Toyota також працює над цією технологією протягом багатьох років і має більше патентів на твердотільні батареї, ніж будь-яка інша компанія. Вона співпрацює з нафтопереробною компанією Idemitsu Kosan над новими пакетами і випустить свій перший електромобіль з твердотільними акумуляторами через кілька років. Компанія планує збільшити виробництво до десятків тисяч до 2030 року. У квітні компанія Nissan заявила, що вона також досягла значного прогресу в розробці твердотільних батарей і планує почати випуск електромобілів з ними до 2028 фінансового року
SAIC працює не лише над твердотільними батареями. Під час того ж технологічного заходу в Китаї компанія заявила, що модернізувала своє технологічне рішення для інтелектуальних транспортних засобів і разом з Audi розробить нову платформу для майбутніх електромобілів, які будуть створені для китайського ринку