Scout Motors, дочірня компанія Volkswagen, орієнтована на позашляховики для ринку США, готується до запуску заводу в Південній Кароліні. Інвестиції в розмірі $2 мільярди спрямовані на виробництво електромобілів, яке стартує у 2027 році. Завод у Блайтвуді має три етапи запуску, і перша фаза зосереджена на виробництві двох моделей — позашляховика Traveler та пікапа Terra. Після виходу на повну потужність планується випускати близько 200 тисяч автомобілів на рік
Контрактне виробництво: співпраця з Volkswagen та іншими брендами
Одна з особливостей заводу Scout — можливість контрактного виробництва, що дозволяє виготовляти електрокари не тільки для власного бренду, але й для інших автовиробників, зокрема Volkswagen. Це рішення допомагає іншим брендам відповідати вимогам виробництва у США, що важливо для отримання федеральних податкових пільг на електромобілі. Такий підхід також сприяє обміну технологіями та інструментами між брендами, що дає можливість створити спільну екосистему у сфері виробництва електромобілів
Як зазначив віце-президент з запуску заводу Йорн Петрі, завод був спроектований так, щоб надавати можливості контрактного виробництва для будь-яких зацікавлених брендів Volkswagen та інших виробників. Це значно полегшує вихід на ринок нових моделей без необхідності будувати окремі виробничі потужності для кожного бренду

Модульний дизайн заводу Scout: легкість у розширенні виробництва
Завод Scout у Південній Кароліні був спроектований із модульним підходом, який дозволяє швидко розширювати виробничі потужності за потреби. Конструкція заводу нагадує “Lego” — додати новий модуль можна в короткі терміни, що збільшує загальну виробничу гнучкість. Це особливо привабливо для брендів, які шукають додаткові виробничі можливості на тлі зростаючого попиту на електромобілі. Крім того, завод спроєктований з урахуванням довгострокових цілей Scout та інших брендів, та дозволяє легко нарощувати виробництво
Майбутнє електромобілів Scout: перспективи та значення для ринку
З огляду на швидкість розвитку ринку електромобілів, завод Scout має великі перспективи у створенні нових моделей. Це також є шансом для брендів, які прагнуть швидко масштабувати виробництво електромобілів та користуватися новими платформами й технологіями. Якщо перші моделі Scout виправдають очікування публіки, а VW Golf e та інші моделі отримають вигоду від співпраці, Scout може стати одним із важливих гравців на американському ринку електромобілів, пропонуючи не тільки власні моделі, але й послуги для інших брендів
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі