Scout повертається: представлено електричний Traveler та пікап Terra
Бренд Scout, який тепер належить Volkswagen, представив два нових електричних автомобілі: позашляховик Traveler і пікап Terra. Обидві моделі планують випустити на ринок у 2027 році з початковою ціною менше $60 тисяч. Версії BEV (батарейні електромобілі) забезпечать до 563 км пробігу на одному заряді, а EREV (електромобіль з розширеним запасом ходу) матиме більше 805 км пробігу завдяки бензиновому генератору. Це перші нові Scout за 44 роки
Дизайн: поєднання класики та сучасних технологій
Дизайн нових Scout Terra і Traveler подібний до Rivian R1T і R1S. Моделі мають виразний вигляд з масивною передньою частиною, захисною пластиною, чорною решіткою радіатора і горизонтальними світлодіодними денними ходовими вогнями. Логотип Scout розміщений на решітці з правого боку. Автомобілі оснащені короткими передніми звісами, чорними арками та бамперами, а також великими чорними колесами з позашляховими шинами. Traveler вирізняється довгим заднім звісом і роздільним заднім дверима зі зовнішнім кріпленням для запасного колеса. Terra, зі свого боку, має складніші світлодіодні задні ліхтарі
Технології та технічні характеристики
Scout планує випускати електричні версії Terra та Traveler з двома електромоторами і крутним моментом близько 1355 Нм, що дозволить розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди. Обидві моделі будуть використовувати сучасну 800-вольтну архітектуру, яка забезпечує пробіг до 563 км на одному заряді. Підтримується швидка зарядка потужністю 350 кВт за допомогою стандарту NACS та двостороння зарядка для додаткових функцій
Версія з розширеним запасом ходу, Harvester, матиме бензиновий двигун для заряджання батареї, що збільшить пробіг до понад 805 км. Обидві моделі побудовані на платформі з кузовом на рамі, мають задню вісь з цільною балкою і забезпечують корисне навантаження майже 907 кг. Terra може буксирувати понад 4535 кг, а Traveler — більше 3175 кг
Інтер’єр і додаткові можливості
Інтер’єр Scout Terra і Traveler поєднує простоту та високий рівень комфорту. В салоні перед водієм розміщене двоспицеве кермо з плоским низом і цифрова панель приладів, а також екран мультимедійної системи. Є можливість оновлення програмного забезпечення “по повітрю” та дистанційна діагностика. Terra доступна з переднім лавковим сидінням, тоді як Traveler має багатофункціональну центральну консоль з великою кількістю місця для зберігання
Scout Terra оснащений переднім багажником і розетками на 120V та USB-C, а в 5,5-футовому кузові є додаткові розетки на 120V і 240V для підключення важкої техніки. Scout також пропонує різноманітні аксесуари: додаткове освітлення, позашляхові бампери, лебідку та інше
Виробництво та ціни
Виробництво Scout Terra і Traveler буде організовано в Південній Кароліні, США. Очікувана стартова ціна складе менше $60 000, а після врахування податкових пільг Terra коштуватиме близько $51 500, а Traveler — від $50 000. Випуск на ринок спочатку планували на 2026 рік, але тепер заплановано на 2027 рік