Новий Honda GT уже не концепт – на автосалоні в Шанхаї японці представили дві серійні версії купе для китайського ринку. І якщо при словах GT в уяві виникає Bentley Continental або потужні європейські гран-турери, доведеться переглянути свої асоціації
Honda GT створена у співпраці GAC і Dongfeng – дві модифікації однієї моделі, створеної в Китаї виключно для внутрішнього ринку. Обидві машини збирають на одному заводі, хоча відрізнити їх неважко: версія від Dongfeng отримала світлодіодну оптику у стилі Lamborghini Revuelto, а GAC зробила ставку на дворівневі фари й менш агресивний дизайн
Форма – спортивна, функціонал – сімейний
Попри спортивну зовнішність, Honda GT – це насамперед електричний сімейний автомобіль. Від дизайну з похилим дахом до чорної глянцевої передньої панелі з великим логотипом «H» – все натякає на футуристичність і технологічність
Інтер’єр підтверджує це в повній мірі: шість дисплеїв на передній панелі. Два з них – камери-дзеркала на дверях, ще чотири – для водія, клімату, центрального керування і окремо для пасажира. Останній екран виглядає радше як телевізор, ніж як частина автомобіля, що й робить загальний вигляд салону візуально перевантаженим
Які характеристики має новинка?
Honda поки не озвучила точні характеристики силових установок GT, але судячи з «родичів» – електрокросоверів Ye S7 і P7 – можна припустити появу двох варіантів: задньопривідного з одним електродвигуном потужністю 268 к.с. (200 кВт) та повнопривідного з двома моторами і сумарною потужністю 469 к.с. (350 кВт). Китайські джерела також повідомляють, що задньопривідна версія матиме збалансовану компоновку з розподілом маси 50:50
Чи потрібен такий GT за межами Китаю?
Презентація GT – це другий етап розвитку електричної стратегії Honda в межах серії Ye, і все свідчить про те, що виробник серйозно націлений на молодих, технологічно просунутих користувачів. Модель виглядає привабливою, водночас доступною, і могла б легко інтегруватися в ринки США, Європи або Австралії – якби не обмеження на імпорт та торгові бар’єри
Якщо Honda розширить географію продажів, GT має потенціал стати альтернативою більш дорогим електрокупе з Європи. І хоча перед нами не класичний GT у розумінні потужних бензинових купе, цей автомобіль формує нове уявлення про те, якими можуть бути спортивні моделі в епоху електрифікації
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі