Новий Honda GT уже не концепт – на автосалоні в Шанхаї японці представили дві серійні версії купе для китайського ринку. І якщо при словах GT в уяві виникає Bentley Continental або потужні європейські гран-турери, доведеться переглянути свої асоціації

Honda GT створена у співпраці GAC і Dongfeng – дві модифікації однієї моделі, створеної в Китаї виключно для внутрішнього ринку. Обидві машини збирають на одному заводі, хоча відрізнити їх неважко: версія від Dongfeng отримала світлодіодну оптику у стилі Lamborghini Revuelto, а GAC зробила ставку на дворівневі фари й менш агресивний дизайн

Форма – спортивна, функціонал – сімейний
Попри спортивну зовнішність, Honda GT – це насамперед електричний сімейний автомобіль. Від дизайну з похилим дахом до чорної глянцевої передньої панелі з великим логотипом «H» – все натякає на футуристичність і технологічність

Інтер’єр підтверджує це в повній мірі: шість дисплеїв на передній панелі. Два з них – камери-дзеркала на дверях, ще чотири – для водія, клімату, центрального керування і окремо для пасажира. Останній екран виглядає радше як телевізор, ніж як частина автомобіля, що й робить загальний вигляд салону візуально перевантаженим

Які характеристики має новинка?
Honda поки не озвучила точні характеристики силових установок GT, але судячи з «родичів» – електрокросоверів Ye S7 і P7 – можна припустити появу двох варіантів: задньопривідного з одним електродвигуном потужністю 268 к.с. (200 кВт) та повнопривідного з двома моторами і сумарною потужністю 469 к.с. (350 кВт). Китайські джерела також повідомляють, що задньопривідна версія матиме збалансовану компоновку з розподілом маси 50:50

Чи потрібен такий GT за межами Китаю?
Презентація GT – це другий етап розвитку електричної стратегії Honda в межах серії Ye, і все свідчить про те, що виробник серйозно націлений на молодих, технологічно просунутих користувачів. Модель виглядає привабливою, водночас доступною, і могла б легко інтегруватися в ринки США, Європи або Австралії – якби не обмеження на імпорт та торгові бар’єри

Якщо Honda розширить географію продажів, GT має потенціал стати альтернативою більш дорогим електрокупе з Європи. І хоча перед нами не класичний GT у розумінні потужних бензинових купе, цей автомобіль формує нове уявлення про те, якими можуть бути спортивні моделі в епоху електрифікації

Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі