Новий Honda GT уже не концепт – на автосалоні в Шанхаї японці представили дві серійні версії купе для китайського ринку. І якщо при словах GT в уяві виникає Bentley Continental або потужні європейські гран-турери, доведеться переглянути свої асоціації

Honda GT створена у співпраці GAC і Dongfeng – дві модифікації однієї моделі, створеної в Китаї виключно для внутрішнього ринку. Обидві машини збирають на одному заводі, хоча відрізнити їх неважко: версія від Dongfeng отримала світлодіодну оптику у стилі Lamborghini Revuelto, а GAC зробила ставку на дворівневі фари й менш агресивний дизайн

Форма – спортивна, функціонал – сімейний
Попри спортивну зовнішність, Honda GT – це насамперед електричний сімейний автомобіль. Від дизайну з похилим дахом до чорної глянцевої передньої панелі з великим логотипом «H» – все натякає на футуристичність і технологічність

Інтер’єр підтверджує це в повній мірі: шість дисплеїв на передній панелі. Два з них – камери-дзеркала на дверях, ще чотири – для водія, клімату, центрального керування і окремо для пасажира. Останній екран виглядає радше як телевізор, ніж як частина автомобіля, що й робить загальний вигляд салону візуально перевантаженим

Які характеристики має новинка?
Honda поки не озвучила точні характеристики силових установок GT, але судячи з «родичів» – електрокросоверів Ye S7 і P7 – можна припустити появу двох варіантів: задньопривідного з одним електродвигуном потужністю 268 к.с. (200 кВт) та повнопривідного з двома моторами і сумарною потужністю 469 к.с. (350 кВт). Китайські джерела також повідомляють, що задньопривідна версія матиме збалансовану компоновку з розподілом маси 50:50

Чи потрібен такий GT за межами Китаю?
Презентація GT – це другий етап розвитку електричної стратегії Honda в межах серії Ye, і все свідчить про те, що виробник серйозно націлений на молодих, технологічно просунутих користувачів. Модель виглядає привабливою, водночас доступною, і могла б легко інтегруватися в ринки США, Європи або Австралії – якби не обмеження на імпорт та торгові бар’єри

Якщо Honda розширить географію продажів, GT має потенціал стати альтернативою більш дорогим електрокупе з Європи. І хоча перед нами не класичний GT у розумінні потужних бензинових купе, цей автомобіль формує нове уявлення про те, якими можуть бути спортивні моделі в епоху електрифікації

Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі