Scout Motors з самого старту обрала сміливу стратегію: вивести на ринок електромобіль і версію з розширеним запасом ходу. Тепер, коли виробництво вже не за горами, дизайн майбутніх позашляховика та пікапа можна роздивитися зблизька на автошоу в Лос-Анджелесі. Зовнішність майже повністю повторює перші концепти, за винятком кількох легких штрихів, які зробили машину простішою у виробництві, не зіпсувавши загальної ідеї
Віцепрезидент з комерційних операцій Cody Thacker розповів виданню Autonews, що команда швидко наблизилася до вигляду серійних авто. Тестові зразки вже намотують кілометри на різних континентах, а перша велика перевірка в холодному кліматі завершилася у Швеції. Попереду ще один етап випробувань у морозних умовах

Зовні зміни мінімальні
Головний дизайнер Кріс Бенджамін зізнався журналістам, що ранні прототипи мали дуже ефектні денні ходові вогні, які плавно переходили в метал крил спереду і ззаду. Така деталь виглядала вишукано, проте виявилася занадто складною, дорогою і вимогливою до виробничих штампів. Серійні авто збережуть задум завдяки спеціальній вставці, яка передає той самий образ, але дає змогу тримати витрати під контролем

Scout запропонує дві силові установки — електричну та з розширеним запасом ходу
Гнучкий підхід дозволяє бренду не поспішати з великим запуском електроверсії, доки попит на ринку не зросте. Поки що можна випускати EREV і продавати його без затримок. Передсерійне виробництво заплановане на 2026 рік, а перші клієнтські авто виїдуть у 2027-му. До того часу ринок електрокарів може знову додати в обертах, і компанія матиме чим задовольнити покупців у будь-якому сценарії

Технічна база новинок формується завдяки партнерству VW та Rivian
Архітектура електроніки взята за основу у Rivian, а власне залізо Scout створює з прицілом на витривалість та роботу в складних умовах. Акумулятори постачатиме PowerCo — внутрішня батарейна мережа VW Group. Компанія й надалі орієнтується на стартову ціну нижче шістдесяти тисяч доларів, хоча фінальна цифра залежатиме від вартості матеріалів і частки кожного з типів силових установок

Ще не визначено, чи з’являться моделі Traveler та Terra одночасно. Щодо початку серійного виробництва Scout теж не називає конкретної дати, лише радить «стежити за оновленнями»
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі