Що відомо про перший електричний суперседан Audi RS6 E-Tron?
Audi готується приєднатися до гонки електричних озброєнь зі своїм RS6 Sportback e-tron. Заснована на новому A6 e-tron, ця модель доповнить традиційний RS6 з двигуном внутрішнього згоряння, який планується перейменувати на RS7
Нещодавно фотошпигуни сфотографували прототип під час тестування на Нюрбургринзі, а значить RS6 Sportback e-tron майже готовий до урочистої презентації та серійного виробництва. Що наразі відомо про цей електричний суперседан?
Мужній дизайн
На відміну від A6 e-tron Sportback, версія RS6 має більш м’язистий вигляд. Він матиме напористий силует з культовою решіткою радіатора Audi «Singleframe» зі складними сотовими візерунками на нижніх повітрозабірниках та витонченими горизонтальними вентиляційними отворами під світлодіодними фарами
Серед інших особливостей – великі легкосплавні колісні диски з червоними гальмівними супортами, яскраво виражені бічні спідниці та аеродинамічний спліттер передньої частини. Ззаду домінує великий дифузор і традиційні бічні дзеркала, а також вражаючий світлодіодний світловий кластер на всю ширину кузова
Динамічний інтер’єр
Інтер’єр салону повторює стиль A6 e-tron Sportback і Avant, з пласкою підлогою для більшого простору. Треба очікувати мінімалістичного дизайну з двому окремими дисплеями, хоча у серійній моделі Audi може більше схилитися до дизайну нещодавно представленого Q6 e-tron. Ця модель може похвалитися стильним, але прохолодним інтер’єром з двома яскравими OLED-дисплеями, 11,9-дюймовим кластером цифрових приладів і 14,5-дюймовим центральним сенсорним екраном, розміщеним під єдиною вигнутою рамкою. А також додатковим 10,9-дюймовим сенсорним екраном для пасажира, що підтримує бездротове з’єднання з Android Auto та Apple CarPlay
Додаткові функції повинні включати в себе дисплей доповненої реальності та динамічне навколишнє освітлення, що покращує функціональність та атмосферу всередині
RS6 e-tron матиме специфічні для моделі цифрові дисплеї, а також низку спортивних особливостей, щоб відрізнятись від своїх молодших побратимів. Наприклад, триспицеве кермо, сидіння у формі ковша, прикрашені контрастною червоною строчкою, та відповідні елементи оздоблення по всьому салону
Платформа PPE
RS6 Sportback e-tron буде побудований на електричній платформі преміум-класу Volkswagen Group (PPE), яку він ділить разом з електричним Porsche Macan EV. Він може похвалитися 800-вольтовою системою та надійним акумуляторним блоком на 100 кВт-год, здатним забезпечити запас ходу в 700 км за циклом WLTP
Архітектура підтримує швидку зарядку постійним струмом потужністю до 270 кВт, що швидко знімає будь-які проблеми з запасом ходу. Платформа також може похизуватись інтегрованою адаптивною пневматичною підвіскою
Потужність
Якщо стандартний A6 e-tron має різні конфігурації двигунів, включаючи базовий один мотор та більш потужну версію з двома, які видають 469 к.с. (350 кВт) та 800 Нм крутного моменту, що розганяють машину від 0 до 100 км/год менш ніж за чотири секунди, то RS6 буде значно потужнішим. За чутками, він матиме приголомшливі 805 к.с. (600 кВт), які передаються на всі чотири колеса за допомогою системи повного приводу Audi Quattro
Хто конкуренти?
У сегменті потужних електричних седанів Audi RS6 Sportback e-tron 2025 року буде конкурувати з такими грізними суперниками, як майбутній (і частково електрифікований) M5 від BMW та седан EQE 53 від Mercedes-AMG
Припускають, що Audi планує представити RS6 Sportback e-tron та його побратима Avant (універсал) до кінця цього року як частину оновленого модельного ряду 2025 року, а продажі розпочнуться у другій половині наступного року