На українських дорогах у 90-ті та на початку 2000-х років Škoda Felicia була справжнім феноменом. Цей бюджетний, але напрочуд надійний хетчбек, став символом нової епохи, а його версія в кузові пікап була добре відома багатьом українцям, які використовували його для розвитку власного бізнесу. Сьогодні, майже через три десятиліття, Škoda вирішила віддати шану цій культовій моделі, представивши її сучасне переосмислення у вигляді цифрового концепту

Оригінальна Felicia Fun була не просто пікапом — це був автомобіль-свято
Випущена у 1995 році, вона відрізнялася яскраво-жовтим кузовом, незвичним механізмом трансформації салону та грайливим характером. Задні сидіння ховалися за передніми, а за потреби їх можна було висунути, створивши додаткові місця. Її створювали для відпочинку, пригод і позитивних емоцій. На жаль, через свою нішевість було випущено лише 4216 таких автомобілів, і сьогодні вони є справжньою рідкістю

Футуристичне переосмислення
Тепер, у 2025 році, Felicia Fun відроджується в новій, цифровій реальності. Французький дизайнер Жульєн Петісеньйор переосмислив її в рамках серії “Icons Get a Makeover” («Ікони отримують нове життя»), використавши сучасну дизайнерську мову Škoda — “Modern Solid”. Судячи з відсутності вихлопних патрубків, концепт є електромобілем, що цілком відповідає сучасним трендам

Дизайнер зберіг фірмовий яскравий жовтий колір і впізнаваний силует пікапа, але надав йому футуристичного вигляду. В інтер’єрі, де домінують великі екрани, панель приладів все ж відсилає до минулого, нагадуючи масивні ЕПТ-монітори з 90-х. Ностальгічні відчуття посилюються завдяки графіці, стилізованій під відеоігри, на яких виросло ціле покоління

Суто віртуальна задумка?
На відміну від оригіналу, оновлена Felicia Fun є виключно двомісною, відводячи більше місця для вантажу. Цікавий концепт, хоча він і залишається віртуальним. На жаль, у сучасному автопромі все підпорядковано об’ємам продажу, тому такий грайливий і нішевий проєкт навряд чи отримає “зелене світло” від Volkswagen Group. Востаннє Škoda випускала пікап, коли припинила виробництво Felicia, а проєкт власної версії Amarok так і не був реалізований
Тим не менш, цей концепт є свідченням того, що Škoda не забуває про своє багате минуле і готова експериментувати з ідеями, які приносять радість і викликають ностальгію. Хоча нова Škoda Felicia Fun, можливо, ніколи не побачить доріг, вона вже увійшла в історію як досить оригінальний цифровий проєкт

Skoda не випускала пікапів з моменту припинення виробництва Felicia. У 2010-х роках компанія розглядала можливість випуску власної версії Amarok, але проєкт так і не був реалізований. Однак, на початку цього року студенти професійно-технічного училища перетворили флагман Superb на унікальний пікап із дивними дверима та розсувними задніми дверима, призначеними для перевезення велосипедів
Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026» Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі