На українських дорогах у 90-ті та на початку 2000-х років Škoda Felicia була справжнім феноменом. Цей бюджетний, але напрочуд надійний хетчбек, став символом нової епохи, а його версія в кузові пікап була добре відома багатьом українцям, які використовували його для розвитку власного бізнесу. Сьогодні, майже через три десятиліття, Škoda вирішила віддати шану цій культовій моделі, представивши її сучасне переосмислення у вигляді цифрового концепту
Оригінальна Felicia Fun була не просто пікапом — це був автомобіль-свято
Випущена у 1995 році, вона відрізнялася яскраво-жовтим кузовом, незвичним механізмом трансформації салону та грайливим характером. Задні сидіння ховалися за передніми, а за потреби їх можна було висунути, створивши додаткові місця. Її створювали для відпочинку, пригод і позитивних емоцій. На жаль, через свою нішевість було випущено лише 4216 таких автомобілів, і сьогодні вони є справжньою рідкістю
Футуристичне переосмислення
Тепер, у 2025 році, Felicia Fun відроджується в новій, цифровій реальності. Французький дизайнер Жульєн Петісеньйор переосмислив її в рамках серії “Icons Get a Makeover” («Ікони отримують нове життя»), використавши сучасну дизайнерську мову Škoda — “Modern Solid”. Судячи з відсутності вихлопних патрубків, концепт є електромобілем, що цілком відповідає сучасним трендам
Дизайнер зберіг фірмовий яскравий жовтий колір і впізнаваний силует пікапа, але надав йому футуристичного вигляду. В інтер’єрі, де домінують великі екрани, панель приладів все ж відсилає до минулого, нагадуючи масивні ЕПТ-монітори з 90-х. Ностальгічні відчуття посилюються завдяки графіці, стилізованій під відеоігри, на яких виросло ціле покоління
Суто віртуальна задумка?
На відміну від оригіналу, оновлена Felicia Fun є виключно двомісною, відводячи більше місця для вантажу. Цікавий концепт, хоча він і залишається віртуальним. На жаль, у сучасному автопромі все підпорядковано об’ємам продажу, тому такий грайливий і нішевий проєкт навряд чи отримає “зелене світло” від Volkswagen Group. Востаннє Škoda випускала пікап, коли припинила виробництво Felicia, а проєкт власної версії Amarok так і не був реалізований
Тим не менш, цей концепт є свідченням того, що Škoda не забуває про своє багате минуле і готова експериментувати з ідеями, які приносять радість і викликають ностальгію. Хоча нова Škoda Felicia Fun, можливо, ніколи не побачить доріг, вона вже увійшла в історію як досить оригінальний цифровий проєкт
Skoda не випускала пікапів з моменту припинення виробництва Felicia. У 2010-х роках компанія розглядала можливість випуску власної версії Amarok, але проєкт так і не був реалізований. Однак, на початку цього року студенти професійно-технічного училища перетворили флагман Superb на унікальний пікап із дивними дверима та розсувними задніми дверима, призначеними для перевезення велосипедів
Читати далі
Схожі записиСуперництво електричних суперседанів щойно отримало нового лідера. Air Sapphire від Lucid здобув титул найшвидшого серійного автомобіля, який коли-небудь тестувало видання Motor Trend, обійшовши не лише Tesla Model S Plaid, але й Porsche Taycan Turbo GT Що робить цей подвиг ще більш вражаючим, так це те, що Air Sapphire досяг його, будучи більшим, важчим та розкішнішим […]
4 Жовтня 2025Volkswagen знову експериментує з ідеями для інтер’єру, і нова патентна заявка виглядає справжнім випробуванням терпіння водіїв Після невдалого досвіду з тактильними кнопками, які викликали шквал критики, компанія поступово повертає фізичні перемикачі на кермо, але водночас пробує зовсім інший підхід. У патенті, поданому в Німеччині, йдеться про систему, що поєднує універсальний перемикач на кермі з відстеженням […]
4 Жовтня 2025Ford представив у Китаї новий електрифікований Bronco Basecamp, який став третьою моделлю в родині Bronco та здивував незвичною для позашляховика функцією — підйомним дахом Після дебюту на автосалоні в Ченду компанія відкрила прийом замовлень, а перші покупці отримують безкоштовний пакет для кемпінгу з унікальним скляним дахом, який піднімається на 360 мм і створює додатковий простір […]
4 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі