Smart працює над електричним послідовником легендарного ForTwo
Виробництво старого електричного Smart ForTwo закінчилося кілька місяців тому, і генеральний директор Smart Дірк Адельманн нещодавно підтвердив, що зараз ведеться робота над його заміною. Він вважає, що існує сильне бізнес-обґрунтування для заміни Fortwo, особливо в Європі
«Ми працюємо над цим», – сказав Адельманн в інтерв’ю виданню Autocar. «Виробництво нинішнього Fortwo закінчився два місяці тому. Було б чудово мати прямого наступника – у нас його немає, але ми працюємо над цим»
Smart повинен знайти партнера для нового проекту
Автомобіль отримав внутрішню назву “Проект 2” (Project 2), і якщо його буде затверджено, то він отримає назву #2. Це може звучати трохи заплутано, враховуючи, що Smart вже має електричний кросовер #1, який набагато більший, ніж будь-який наступник ForTwo. Тим не менш, Адельманн сказав, що ім’я #2 було зарезервовано для нової компактної моделі, описавши його як “знаковий номер” для бренду
Автовиробник має переконатися, що новий Fortwo буде прибутковим
Головною перешкодою на шляху до схвалення виробництва наступника Fortwo є сумніви в його прибутковості. Оскільки електромобіль не буде продаватися у великих кількостях, Адельманн підтвердив, що бренд не може виправдати розробку нової платформи власними силами, і шукає партнерів, з якими він міг би розділити архітектуру
Ця нова перспективна платформа відома під назвою Electric Compact Architecture (ECA). Smart хоче, щоб новий ForTwo отримав чотири або п’ять зірок за результатами краш-тестів Euro NCAP і був оснащений аналогічними функціями ADAS, як і нинішні моделі #1 та #3
Для Smart було б логічно співпрацювати з одним із багатьох брендів Geely
“Якщо ви ділитеся цією платформою з партнерами, тоді ви також можете розділити інвестиційні витрати, виробничу площадку тощо, і це починає мати сенс”, – сказав Адельманн. “Останнє, що ми хочемо зробити, – це виготовити автомобіль, на якому ніхто не заробляє, тому що він не протримається довго на ринку. Ми хочемо мати позитивний бізнес-кейс для нас, для наших дилерів і, врешті-решт, для наших клієнтів”
Мабуть, найбільш логічним партнером для Smart у цьому проекті був би Geely. Китайський конгломерат володіє 50% бренду Smart і цілою низкою брендів, багато з яких продаються виключно в Китаї