Виробництво старого електричного Smart ForTwo закінчилося кілька місяців тому, і генеральний директор Smart Дірк Адельманн нещодавно підтвердив, що зараз ведеться робота над його заміною. Він вважає, що існує сильне бізнес-обґрунтування для заміни Fortwo, особливо в Європі
«Ми працюємо над цим», – сказав Адельманн в інтерв’ю виданню Autocar. «Виробництво нинішнього Fortwo закінчився два місяці тому. Було б чудово мати прямого наступника – у нас його немає, але ми працюємо над цим»
Smart повинен знайти партнера для нового проекту
Автомобіль отримав внутрішню назву “Проект 2” (Project 2), і якщо його буде затверджено, то він отримає назву #2. Це може звучати трохи заплутано, враховуючи, що Smart вже має електричний кросовер #1, який набагато більший, ніж будь-який наступник ForTwo. Тим не менш, Адельманн сказав, що ім’я #2 було зарезервовано для нової компактної моделі, описавши його як “знаковий номер” для бренду
Автовиробник має переконатися, що новий Fortwo буде прибутковим
Головною перешкодою на шляху до схвалення виробництва наступника Fortwo є сумніви в його прибутковості. Оскільки електромобіль не буде продаватися у великих кількостях, Адельманн підтвердив, що бренд не може виправдати розробку нової платформи власними силами, і шукає партнерів, з якими він міг би розділити архітектуру
Ця нова перспективна платформа відома під назвою Electric Compact Architecture (ECA). Smart хоче, щоб новий ForTwo отримав чотири або п’ять зірок за результатами краш-тестів Euro NCAP і був оснащений аналогічними функціями ADAS, як і нинішні моделі #1 та #3
Для Smart було б логічно співпрацювати з одним із багатьох брендів Geely
“Якщо ви ділитеся цією платформою з партнерами, тоді ви також можете розділити інвестиційні витрати, виробничу площадку тощо, і це починає мати сенс”, – сказав Адельманн. “Останнє, що ми хочемо зробити, – це виготовити автомобіль, на якому ніхто не заробляє, тому що він не протримається довго на ринку. Ми хочемо мати позитивний бізнес-кейс для нас, для наших дилерів і, врешті-решт, для наших клієнтів”
Мабуть, найбільш логічним партнером для Smart у цьому проекті був би Geely. Китайський конгломерат володіє 50% бренду Smart і цілою низкою брендів, багато з яких продаються виключно в Китаї
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі