Sony Afeela затримується але її можна протестувати у Gran Turismo 7 — photo 8595

Sony Afeela затримується але її можна протестувати у Gran Turismo 7

01.05.2024
2 хвилини на прочитання

Спільна розробка Sony та Honda Mobility, електричний седан Afeela не піде в серію до наступного року, але вже зараз майбутню новинку додали до гри Gran Turismo 7

Цікаво, що Sony Honda Mobility ще не представила Afeela у серійному виконанні, а показала його лише у вигляді прототипу. Саме він, показаний у січні на виставці електроніки CES, й доступний у Gran Turismo 7. Хоча Afeela й не призначений для гоночного треку, але враховуючи, що Sony є видавцем серії Gran Turismo, не дивно, що його додали до найвідомішого у світі автомобільного симулятора

Sony Afeela затримується але її можна протестувати у Gran Turismo 7 — photo 2

Під мінімалістичним зовнішнім виглядом Afeela ховається пара електродвигунів, що разом видають 483 к.с. Ці двигуни отримують енергію від акумуляторної батареї ємністю 91 кВт-год, яка підтримує швидку зарядку постійним струмом потужністю 150 кВт і зарядку Type 2 потужністю 11 кВт. Sony Honda не повідомила, чи буде серійна модель мати таку ж силову установку, але ймовірно так і станеться, хоча було б добре, якби пікова швидкість зарядки постійним струмом збільшилася

Sony Afeela затримується але її можна протестувати у Gran Turismo 7 — photo 3

Інтер’єр Afeela в Gran Turismo 7 також є ідеальним відтворенням реального автомобіля. Це означає, що він має таке ж незвичне кермо і такі ж дисплеї, що тягнуться по всій ширині панелі приладів

Sony Afeela затримується але її можна протестувати у Gran Turismo 7 — photo 4

Afeela – не єдиний новий автомобіль, доданий до Gran Turismo 7, і не найпривабливіший. На початку цього тижня Skoda представила концепт Vision Gran Turismo, натхненний моделлю 1100 OHC Spider 1957 року, який оснащений чотирма електродвигунами потужністю 1073 к.с.

Читати далі

Схожі записи
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me

Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом  Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]

17 Жовтня 2025
Toyota дала «зелене світло» проєкту мініатюрного електромобіля FT-Me — photo 59764
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів

Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]

17 Жовтня 2025
Kia першою запровадила «паспорта акумулятора» на рівні окремих елементів — photo 59752
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному?

Інженери компанії Munro & Associates нещодавно розібрали два електродвигуни — від Tesla Cybertruck і Chevrolet Equinox. Порівняння показало разючу різницю у філософії їхнього проєктування. General Motors обрала простоту, тоді як Tesla зробила ставку на точність і технологічну складність На перший погляд охолодження двигуна здається елементарним: достатньо прокачати охолоджувальну рідину через кілька трубок, і температура залишатиметься […]

17 Жовтня 2025
Чому Tesla і General Motors охолоджують електродвигуни по-різному? — photo 59738
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK