Сонячні ліхтарі з зарядкою для електромобілів вирішать проблему міського заряджання — photo 17985

Сонячні ліхтарі з зарядкою для електромобілів вирішать проблему міського заряджання

11.09.2024
3 хвилини на прочитання

Компанія Beam Global випустила придорожній зарядний пристрій для електромобілів із сонячними панелями, вітрогенератором та інтегрованим накопичувачем енергії

Водіння електромобіля в такому густонаселеному місті може бути проблемним з однієї причини: зарядка. Власники електромобілів, які мають власний під’їзд або гараж, можуть заряджатися вдома, що робить життя з електромобілем безболісним і навіть радісним

Сонячні ліхтарі з зарядкою для електромобілів вирішать проблему міського заряджання — photo 2

Багатьом доводиться покладатися на загальнодоступні зарядні пристрої, щоб отримати необхідну кількість електронів. Деякі городяни користуються станціями швидкої зарядки, черги до яких у поганий день можуть розтягнутися на кілька годин. Інші імпровізують, підвішуючи подовжувачі з вікон другого поверху до своїх Tesla внизу. Деякі заряджаються від зарядних пристроїв другого рівня. У Beam Global є краще рішення, принаймні, для американців

Компанія, що займається чистими технологіями, анонсувала BeamSpot – зарядний пристрій для електромобілів, що працює на сонячних і вітрових батареях, призначений для заміни вуличних ліхтарів у місцях, де встановлення звичайних зарядних пристроїв є занадто дорогим або складним завданням. До таких місць належать міські вулиці та житлові комплекси, а також аеропорти та торгові центри, кажуть у Beam Global

Сонячні ліхтарі з зарядкою для електромобілів вирішать проблему міського заряджання — photo 3

“Ми віримо, що наша лінійка продуктів BeamSpot вирішить реальні проблеми як в Америці, так і в Європі: розширить доступ до зарядки там, де люди потребують її найбільше – на узбіччях вулиць і на парковках”, – сказав Десмонд Вітлі, генеральний директор Beam Global, в своїй заяві

Так, подекуди вже існують зарядні пристрої для електромобілів на основі вуличних ліхтарів. Особливістю пристроїв BeamSpot є те, що вони виробляють більшу частину власної електроенергії і зберігають її в інтегрованих акумуляторах, що дозволяє їм видавати більше енергії, ніж звичайна мережа вуличних ліхтарів, стверджують у компанії

Сонячні ліхтарі з зарядкою для електромобілів вирішать проблему міського заряджання — photo 4

Водночас, оскільки вони замінюють вуличні ліхтарі, для їх встановлення потрібно менше електромонтажних робіт та будівництва, ніж для традиційних зарядних пристроїв. Вони не потребують складних дозволів, риття траншей або модернізації інженерних мереж, кажуть у компанії. Вони також не займають більше місця на тротуарі, ніж існуючий вуличний ліхтар

“Райони з найбільшою кількістю електромобілів часто стикаються зі значними проблемами при розгортанні інфраструктури та управлінні підвищеним попитом на електроенергію. Встановлення традиційної зарядної інфраструктури може бути дорогим і руйнівним, часто вимагаючи значних змін в існуючих громадських місцях”, – сказав Вітлі

BeamSpot коштує дешевше, ніж EV Arc, яка зазвичай обходиться клієнтам приблизно в 65 000 доларів

Beam Global заявляє, що BeamSpot може забезпечити до 350 км пробігу електромобіля на день, якщо врахувати енергію від 1-кіловатної сонячної батареї, 1-кіловатної вітрової турбіни, 15-кіловатної акумуляторної батареї та існуючого електричного з’єднання вуличного ліхтаря. Кожна установка може видавати до 5,76 кВт енергії і працювати з зарядним обладнанням будь-якого бренду. Beam Global також виробляє щось під назвою EV Arc 2020, що по суті є надвеликим BeamSpot з набагато більшою сонячною батареєю та більшим об’ємом акумулятора

BeamSpot має 12 метрів заввишки, включаючи опцію вітрогенерації, або 9 метрів заввишки без неї

Встановлення більшої кількості придорожніх зарядних станцій – це просте рішення для залучення більшої кількості людей до електромобілів. З огляду на те, що електромобілі припарковані майже весь час, багато експертів скажуть вам, що велика кількість інфраструктури повільної зарядки є ключем до більш широкого впровадження електромобілів. У той час як станції швидкої зарядки привертають всю увагу, більшість людей потребують дешевої, повільної подачі електроенергії там, де вони паркуються годинами

Читати далі

Схожі записи
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом

Після клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]

18 Жовтня 2025
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом — photo 59867
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів

Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]

18 Жовтня 2025
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів — photo 59853
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут?

Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV  Європейська організація Transport & Environment […]

18 Жовтня 2025
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут? — photo 59837
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом

Після клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]

18 Жовтня 2025
Китайський бренд Dreame знову опинився у центрі скандалу з плагіатом — photo 59867
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів

Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]

18 Жовтня 2025
General Motors готує цілу лінійку недорогих електромобілів — photo 59853
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут?

Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV  Європейська організація Transport & Environment […]

18 Жовтня 2025
Електромобілі з подовженим запасом ходу (EREV) – технологічний глухий кут? — photo 59837
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK