Іспанська компанія Stark VARG SM представила повністю електричний супербайк, який поєднує гоночну продуктивність із щоденною зручністю
VARG SM має оновлену геометрію, посилену підвіску та вражаючу потужність — до 80 кінських сил. При масі лише 124,5 кг цей мотоцикл має найкраще співвідношення потужності до ваги серед усіх серійних супермотоциклів. І, що ще цікавіше, його крутний момент сягає неймовірних 914 Нм, які передаються на заднє колесо миттєво та абсолютно плавно. Stark обіцяє, що навіть така потужність залишається повністю контрольованою завдяки точному налаштуванню електроприводу та інтуїтивному дисплею Stark
Новий VARG SM зберіг спортивну ДНК оригінального кросового байка МХ, але його конструкція оптимізована під дорожні умови
Підвіска KYB, міцна сталева рама, алюмінієвий підрамник і радіальні гальма Brembo забезпечують точність і впевненість під час маневрів. Регульована передня вилка з ходом 290 мм і задній амортизатор із ходом 303 мм допомагають відчути дорогу навіть у найгостріших поворотах. Потрійний затискач передньої вилки підвищує стабільність і зворотний зв’язок, а спортивні шини Pirelli Diablo Rosso IV додають зчеплення як на треку, так і на міських дорогах
Акумулятор ємністю 7,2 кВт-год забезпечує запас ходу до 81 км за циклом WMTC, чого достатньо для щоденних поїздок і коротких прогулянок поза містом. Заряджання займає лише одну-дві години, якщо використовувати портативний зарядний пристрій Stark потужністю 3,3 кВт, який можна взяти з собою в рюкзаку. Двигун PMAC з карбоновим корпусом і вбудованим інвертором створює відчуття плавно наростаючої потужності без перемикання передач — достатньо просто повернути ручку «газу». Усі параметри, від відгуку дроселя до рекуперативного гальмування, можна налаштувати через водонепроникний і ударостійкий дисплей «Arkenstone» на базі Android, який підтримує GPS, OTA-оновлення і навігацію
Попри гоночну натуру, VARG SM не забуває про комфорт і практичність
Мотоцикл сертифікований для доріг Європи, США, Австралії та Нової Зеландії, і навіть відповідає вимогам категорії A1, тому ним можуть керувати початківці. У деяких країнах достатньо звичайного водійського посвідчення, що робить його доступним для ширшої аудиторії. Додатково є повільний режим «пішого ходу», задня передача, опція ручного гальма на кермі та яскрава світлодіодна фара на 4000 люменів. Інтегровані гнучкі покажчики поворотів із силікону не тріскають навіть після тривалого використання
VARG SM доступний у двох версіях: стандартній на 60 к.с. за $12 900 та потужнішій Alpha на 80 к.с. за $13 900. Замовити мотоцикл можна вже зараз через дилерську мережу Stark, що охоплює понад 500 магазинів по всьому світу, або безпосередньо на сайті виробника
Читати далі
Схожі записиНа стенді Subaru на Japan Mobility Show відбудуться світові прем’єри двох концептів під брендом STI На автошоу японський автовиробник розділить свій стенд на дві частини – Performance та Adventure – під головною темою «Керування відмінностями Subaru» (“Driving the Subaru Difference”). Найяскравішими експонатами стануть два концепти Subaru Performance-E та Performance-B під брендом STI – один із […]
15 Жовтня 2025Toyota поступово надолужує відставання у цифровій трансформації. Повільний перехід компанії до повноцінних електромобілів призвів до того, що вона певний час відставала і в технологічній гонці програмного забезпечення. Тепер гібридний RAV4 GR 2026 року має стати тим автомобілем, який змінить ситуацію. Він не лише проїжджає до 50 миль (80 км) на електротязі, а й демонструє нову […]
15 Жовтня 2025Китай продовжує тиснути на Канаду, намагаючись змусити її відмовитися від 100-відсоткових тарифів на китайські електромобілі. Таке рішення уряд Оттави ухвалив восени минулого року, аргументуючи його потребою захистити національну безпеку та вітчизняне виробництво. Канада вважає, що китайська індустрія електромобілів розвивається завдяки масштабним державним субсидіям, які створюють нерівні умови для конкуренції Пекін різко відреагував і запровадив високі […]
15 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі