Британська автомобільна промисловість зазнала серйозного удару під час Brexit і може втратити ще два заводи з виробництва автомобілів, якщо країна не послабить регулювання і продажі електромобілів не зростуть
Проблема надмірних державних квот
За словами керуючого директора Stellantis у Великобританії Марії Грації Давіно, компанія стикається з надмірними державними квотами на продаж і мінімальними стимулами щодо ПДВ, які застосовуються до транспортних засобів та електроенергії. Stellantis керує лініями Vauxhall, Peugeot, Citroen, Opel і Fiat в порту Елсмір та Лутоні і закликала уряд втрутитися в ситуацію
“Ви повинні розробляти стратегії, які базуються на ефективності. Я хочу зберегти виробництво [у Великій Британії] і хочу чітко заявити про це”, – сказала Грація Давіно. “Попит не з’являється. Ми очікуємо, що уряд, яким би він не був, відреагує на це. Ми працюємо разом в країні на благо здоров’я економіки та людей. Хто б не прийшов до влади, вони повинні прислухатися… У Великій Британії це точно матиме наслідки для виробництва. Stellantis UK не зупиняється. Але виробництво Stellantis у Великобританії може зупинитися”

Що зміниться після виборів?
Великобританія готується до федеральних виборів 4 липня, і місцеві опитування показують, що, ймовірно, відбудеться зміна уряду. На новий уряд тиснутиме загроза закриття заводів, тому вони мають піти на поступки автовиробникам, щоб надати їм більше свободи дій щодо мандатів ZEV, повідомляє Reuters. Мандат ZEV – це інструмент державної політики, який вимагає від автовиробників продавати певний відсоток електромобілів щороку
Згідно з чинними правилами, автовиробники у Великобританії змушені продавати все більшу частку електромобілів, що, за словами виконавчого директора Stellantis Карлоса Тавареса, “подвоює” попит на ринку. Крім того, електричні фургони, які Stellantis будує на цих заводах, не зараховуються як автомобілі для мандату ZEV, і це треба змінити. Цього року 22% всіх нових автомобілів, що продаються на місцевому ринку, повинні бути електромобілями, і автовиробники, які не досягнуть цієї мети, можуть бути оштрафовані

Чи піде Stellantis на зменшення імпорту авто з ДВЗ?
Виступаючи на прес-конференції, яку провело Товариство автовиробників і торговців, Грація Давіно сказала, що вони можуть просто менше імпортувати до Великобританії моделей на викопному паливі, щоб збільшити частку продаваних електромобілів
Завод в порту Елсмір був першим заводом у Великій Британії, який почав масово будувати електромобілі, виробляючи фургони для Vauxhall, Opel, Peugeot, Citroen і Fiat. Завод Stellantis в Лутоні будує бензинові та дизельні фургони, але в 2025 році почне виробництво електричних фургонів
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі