Stellantis повинна “стати китайською”, щоб перемогти на ринку електромобілів

28.09.2024
Stellantis повинна “стати китайською”, щоб перемогти на ринку електромобілів — photo 19232

Генеральний директор Карлос Таварес публічно розкритикував тарифи ЄС на китайські електромобілі, назвавши їх “великою пасткою” для автовиробників

Stellantis бере курс на дешевше виробництво

Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що найкращий спосіб конкурувати з китайськими електромобілями – це прийняти ту ж концепцію низької вартості та шукати шляхи здешевлення виробництва електромобілів. Раніше Таварес висловлювався проти тарифів Європейського Союзу на китайські електромобілі, називаючи їх “великою пасткою для країн, які йдуть цим шляхом”. На його думку, такі заходи не стимулюватимуть західних автовиробників робити необхідні зміни для належної конкуренції з китайськими виробниками. Тому Таварес пропонує “самим стати китайським автовиробником”

Stellantis повинна “стати китайською”, щоб перемогти на ринку електромобілів — photo 2

Співпраця з китайськими виробниками

Такий підхід найбільш помітний у партнерстві Stellantis із китайським автовиробником Leapmotor, в якому Stellantis має частку 21%. Угоду було укладено у жовтні минулого року, і вона надає європейському бренду доступ до технологій Leapmotor, а також ексклюзивні права на виробництво електромобілів Leapmotor за межами Китаю. Виробництво вже розпочалося на заводі Stellantis у Тихи, Польща, і Таварес зазначив, що Stellantis навіть може будувати електромобілі Leapmotor у Північній Америці

Stellantis не єдиний західний концерн, що співпрацює з китайськими автовиробниками. Volkswagen уклав угоду з китайським стартапом Xpeng для спільної розробки двох моделей електромобілів, а Audi працюватиме разом із SAIC над створенням нових електромобілів

Виклики для виробництва в Північній Америці

Stellantis може зіткнутися з перешкодами, якщо вирішить виробляти продукцію Leapmotor у Північній Америці. Хоча це дозволить уникнути сплати тарифів, які мали б сплачувати китайські виробники при продажі електромобілів у США, адміністрація Байдена нещодавно ввела заборону на використання китайського програмного та апаратного забезпечення в автомобілях, що продаються на місцевому ринку. Це змусить Stellantis використовувати не китайські компоненти для виробництва Leapmotor, як зазначає Reuters.

Амбітні плани на майбутнє

Попри виклики, що постають перед усією індустрією електромобілів, Stellantis твердо дотримується своїх планів. До 2030 року компанія планує продавати лише електромобілі в Європі, а також очікує, що половина продажів у США буде за електромобілями. Stellantis вірить, що дешеві моделі, такі як Citroen e-C3, а також автомобілі Leapmotor допоможуть досягти цих цілей

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK