Генеральний директор Карлос Таварес публічно розкритикував тарифи ЄС на китайські електромобілі, назвавши їх “великою пасткою” для автовиробників
Stellantis бере курс на дешевше виробництво
Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що найкращий спосіб конкурувати з китайськими електромобілями – це прийняти ту ж концепцію низької вартості та шукати шляхи здешевлення виробництва електромобілів. Раніше Таварес висловлювався проти тарифів Європейського Союзу на китайські електромобілі, називаючи їх “великою пасткою для країн, які йдуть цим шляхом”. На його думку, такі заходи не стимулюватимуть західних автовиробників робити необхідні зміни для належної конкуренції з китайськими виробниками. Тому Таварес пропонує “самим стати китайським автовиробником”
Співпраця з китайськими виробниками
Такий підхід найбільш помітний у партнерстві Stellantis із китайським автовиробником Leapmotor, в якому Stellantis має частку 21%. Угоду було укладено у жовтні минулого року, і вона надає європейському бренду доступ до технологій Leapmotor, а також ексклюзивні права на виробництво електромобілів Leapmotor за межами Китаю. Виробництво вже розпочалося на заводі Stellantis у Тихи, Польща, і Таварес зазначив, що Stellantis навіть може будувати електромобілі Leapmotor у Північній Америці
Stellantis не єдиний західний концерн, що співпрацює з китайськими автовиробниками. Volkswagen уклав угоду з китайським стартапом Xpeng для спільної розробки двох моделей електромобілів, а Audi працюватиме разом із SAIC над створенням нових електромобілів
Виклики для виробництва в Північній Америці
Stellantis може зіткнутися з перешкодами, якщо вирішить виробляти продукцію Leapmotor у Північній Америці. Хоча це дозволить уникнути сплати тарифів, які мали б сплачувати китайські виробники при продажі електромобілів у США, адміністрація Байдена нещодавно ввела заборону на використання китайського програмного та апаратного забезпечення в автомобілях, що продаються на місцевому ринку. Це змусить Stellantis використовувати не китайські компоненти для виробництва Leapmotor, як зазначає Reuters.
Амбітні плани на майбутнє
Попри виклики, що постають перед усією індустрією електромобілів, Stellantis твердо дотримується своїх планів. До 2030 року компанія планує продавати лише електромобілі в Європі, а також очікує, що половина продажів у США буде за електромобілями. Stellantis вірить, що дешеві моделі, такі як Citroen e-C3, а також автомобілі Leapmotor допоможуть досягти цих цілей
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі