Генеральний директор Карлос Таварес публічно розкритикував тарифи ЄС на китайські електромобілі, назвавши їх “великою пасткою” для автовиробників
Stellantis бере курс на дешевше виробництво
Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що найкращий спосіб конкурувати з китайськими електромобілями – це прийняти ту ж концепцію низької вартості та шукати шляхи здешевлення виробництва електромобілів. Раніше Таварес висловлювався проти тарифів Європейського Союзу на китайські електромобілі, називаючи їх “великою пасткою для країн, які йдуть цим шляхом”. На його думку, такі заходи не стимулюватимуть західних автовиробників робити необхідні зміни для належної конкуренції з китайськими виробниками. Тому Таварес пропонує “самим стати китайським автовиробником”

Співпраця з китайськими виробниками
Такий підхід найбільш помітний у партнерстві Stellantis із китайським автовиробником Leapmotor, в якому Stellantis має частку 21%. Угоду було укладено у жовтні минулого року, і вона надає європейському бренду доступ до технологій Leapmotor, а також ексклюзивні права на виробництво електромобілів Leapmotor за межами Китаю. Виробництво вже розпочалося на заводі Stellantis у Тихи, Польща, і Таварес зазначив, що Stellantis навіть може будувати електромобілі Leapmotor у Північній Америці
Stellantis не єдиний західний концерн, що співпрацює з китайськими автовиробниками. Volkswagen уклав угоду з китайським стартапом Xpeng для спільної розробки двох моделей електромобілів, а Audi працюватиме разом із SAIC над створенням нових електромобілів
Виклики для виробництва в Північній Америці
Stellantis може зіткнутися з перешкодами, якщо вирішить виробляти продукцію Leapmotor у Північній Америці. Хоча це дозволить уникнути сплати тарифів, які мали б сплачувати китайські виробники при продажі електромобілів у США, адміністрація Байдена нещодавно ввела заборону на використання китайського програмного та апаратного забезпечення в автомобілях, що продаються на місцевому ринку. Це змусить Stellantis використовувати не китайські компоненти для виробництва Leapmotor, як зазначає Reuters.
Амбітні плани на майбутнє
Попри виклики, що постають перед усією індустрією електромобілів, Stellantis твердо дотримується своїх планів. До 2030 року компанія планує продавати лише електромобілі в Європі, а також очікує, що половина продажів у США буде за електромобілями. Stellantis вірить, що дешеві моделі, такі як Citroen e-C3, а також автомобілі Leapmotor допоможуть досягти цих цілей
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі