Генеральний директор Карлос Таварес публічно розкритикував тарифи ЄС на китайські електромобілі, назвавши їх “великою пасткою” для автовиробників
Stellantis бере курс на дешевше виробництво
Генеральний директор Stellantis Карлос Таварес вважає, що найкращий спосіб конкурувати з китайськими електромобілями – це прийняти ту ж концепцію низької вартості та шукати шляхи здешевлення виробництва електромобілів. Раніше Таварес висловлювався проти тарифів Європейського Союзу на китайські електромобілі, називаючи їх “великою пасткою для країн, які йдуть цим шляхом”. На його думку, такі заходи не стимулюватимуть західних автовиробників робити необхідні зміни для належної конкуренції з китайськими виробниками. Тому Таварес пропонує “самим стати китайським автовиробником”

Співпраця з китайськими виробниками
Такий підхід найбільш помітний у партнерстві Stellantis із китайським автовиробником Leapmotor, в якому Stellantis має частку 21%. Угоду було укладено у жовтні минулого року, і вона надає європейському бренду доступ до технологій Leapmotor, а також ексклюзивні права на виробництво електромобілів Leapmotor за межами Китаю. Виробництво вже розпочалося на заводі Stellantis у Тихи, Польща, і Таварес зазначив, що Stellantis навіть може будувати електромобілі Leapmotor у Північній Америці
Stellantis не єдиний західний концерн, що співпрацює з китайськими автовиробниками. Volkswagen уклав угоду з китайським стартапом Xpeng для спільної розробки двох моделей електромобілів, а Audi працюватиме разом із SAIC над створенням нових електромобілів
Виклики для виробництва в Північній Америці
Stellantis може зіткнутися з перешкодами, якщо вирішить виробляти продукцію Leapmotor у Північній Америці. Хоча це дозволить уникнути сплати тарифів, які мали б сплачувати китайські виробники при продажі електромобілів у США, адміністрація Байдена нещодавно ввела заборону на використання китайського програмного та апаратного забезпечення в автомобілях, що продаються на місцевому ринку. Це змусить Stellantis використовувати не китайські компоненти для виробництва Leapmotor, як зазначає Reuters.
Амбітні плани на майбутнє
Попри виклики, що постають перед усією індустрією електромобілів, Stellantis твердо дотримується своїх планів. До 2030 року компанія планує продавати лише електромобілі в Європі, а також очікує, що половина продажів у США буде за електромобілями. Stellantis вірить, що дешеві моделі, такі як Citroen e-C3, а також автомобілі Leapmotor допоможуть досягти цих цілей
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі