Stellantis планує скоротити виробництво деяких моделей з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), щоб відповідати стандартам викидів ЄС, які наберуть чинності у 2025 році. Генеральний директор компанії Карлос Таварес нещодавно заявив, що Stellantis не підтримує відтермінування змін у правилах, плануючи дотримуватись їх без штрафів
Контрольний пакет акцій китайського автовиробника Leapmotor допоможе Stellantis досягти своїх цілей
Нещодавно призначений операційний директор Stellantis в Європі Жан-Філіп Імпарато повідомив, що компанії потрібно подвоїти частку електромобілів до 24% від загального обсягу продажів, щоб досягти цілей 2025 року. Інший варіант – скоротити виробництво моделей з ДВЗ, якщо попит на електромобілі не збільшиться
Нові правила та штрафи за перевищення викидів
Нові правила ЄС, що вступають в дію 1 січня, встановлюють цільовий рівень викидів CO2 на рівні 95 грамів на кілометр, що нижче за попередню норму у 106,6 г/км, яка діяла з 2023 року. У разі перевищення цієї норми автовиробники повинні будуть сплатити штраф у розмірі 95 євро за кожний зайвий грам на автомобіль. Імпарато повідомив Auto News, що скорочення виробництва моделей з ДВЗ може розпочатися вже з 1 листопада, наголошуючи, що його «перше завдання — узгодити виробництво для продажу автомобілів у першому кварталі 2025 року» до початку листопада
Заходи для стимулювання продажів електромобілів
Stellantis розглядає кілька шляхів для збільшення продажів електромобілів. Наприклад, компанія планує підвищити стимули для дилерів електромобілів, пропонуючи винагороди по всьому ланцюжку постачання, включно з регіональними менеджерами та продавцями. Крім того, компанія може підвищити ціни на моделі з ДВЗ «гнучко, залежно від моделі, бренду та ринку», щоб мотивувати покупців обирати електромобілі
Вплив Leapmotor та нові можливості для дилерів
Жан-Філіп Імпарато також зазначив, що Stellantis має можливість допомогти дилерам з залишковою вартістю електромобілів, які повернулися після завершення лізингових угод у 2021 та 2022 роках. Крім того, Stellantis планує використовувати довгострокову вартість електромобілів, продаючи їх до трьох разів — спочатку як нові у лізинг, а потім як вживані
Контрольний пакет акцій у китайській компанії Leapmotor також сприятиме досягненню цілей з викидів. Stellantis придбала 51% міжнародного підрозділу бренду, і його продажі враховуватимуться в загальних показниках групи
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі