Stellantis звільняє працівників через невизначеність з переходом на електромобілі
Stellantis звільняє близько 400 працівників у зв’язку з переходом від ДВЗ до електромобілів
“Оскільки автомобільна промисловість продовжує стикатися з безпрецедентною невизначеністю і посиленням конкурентного тиску в усьому світі, Stellantis продовжує приймати відповідні структурні рішення по всьому підприємству з метою підвищення ефективності та оптимізації нашої структури витрат”, – йдеться в підготовленій заяві Stellantis
Скорочення складуть близько 2% американської робочої сили Stellantis в галузі інженерії, технологій та програмного забезпечення, йдеться в заяві. Працівники отримають вихідну допомогу та допомогу на перехідний період, повідомили в компанії
“Хоча ми розуміємо, що це важка новина, ці дії дозволять краще розподілити ресурси, зберігаючи при цьому критичні навички, необхідні для захисту наших конкурентних переваг, оскільки ми залишаємося зосередженими на реалізації нашого наступу на ринок електромобілів”, – йдеться в заяві
Генеральний директор Карлос Таварес неодноразово заявляв, що виробництво електромобілів обходиться на 40% дорожче, ніж бензинових, і що компанії доведеться скоротити витрати, щоб зробити електромобілі доступними для середнього класу. Він сказав, що компанія постійно шукає шляхи підвищення ефективності
Минулого року продажі електромобілів у США зросли на 47% до рекордних 1,19 мільйона, а частка ринку електромобілів зросла з 5,8% у 2022 році до 7,6%. Але зростання продажів сповільнилося під кінець року. У грудні вони зросли на 34%
Цього року Stellantis планує випустити 18 нових електромобілів, вісім з яких – у Північній Америці, збільшивши свою глобальну пропозицію електромобілів на 60%. Але Таварес сказав журналістам, що “робота не закінчена”, поки ціни на електромобілі не знизяться до рівня цін на автомобілі з ДВЗ – чого китайські виробники вже можуть досягти завдяки нижчим витратам на робочу силу
“Китайський наступ – це, можливо, найбільший ризик, з яким зараз стикаються такі компанії, як Tesla, і ми самі”, – сказав Таварес журналістам. Ми повинні працювати дуже, дуже наполегливо, щоб переконатися, що ми можемо запропонувати споживачам кращі моделі, ніж китайці”
У 2022 році компанія оголосила, що планує закрити завод у Бельвідері, штат Іллінойс, і звільнити 1 350 осіб, намагаючись скоротити виробничі потужності. Але під час суперечливих переговорів щодо контракту з профспілкою United Auto Workers минулого року Stellantis погодилася залишити завод відкритим для виробництва електромобілів, а також додати завод з виробництва акумуляторів у Бельвідері
Третій за величиною автовиробник у світі повідомив про чистий прибуток у розмірі 7,7 млрд євро у другій половині минулого року. Це менше, ніж 8,8 мільярда євро за аналогічний період роком раніше
Скорочення робочої сили в Stellantis відбулося після того, як конкуренти Ford і General Motors скоротили тисячі робочих місць офісних працівників, також зіславшись на перехід до електромобілів
Влітку 2022 року Ford звільнив близько 4 000 штатних і контрактних працівників, намагаючись скоротити витрати. Генеральний директор Джим Фарлі заявив, що значна частина робочої сили Ford не має потрібних навичок, оскільки компанія здійснює перехід від автомобілів з ДВЗ до автомобілів на акумуляторах