Світові продажі електромобілів та гібридів зросли майже на 30% за перші чотири місяці 2025 року — photo 41442

Світові продажі електромобілів та гібридів зросли майже на 30% за перші чотири місяці 2025 року

16.05.2025
4 хвилини на прочитання

Попри турбулентність та невизначеність, спричинену новими торговельними бар’єрами та тарифами, продажі електрифікованих транспортних засобів у світі продовжують стрімко зростати. Чисто електричні автомобілі (BEV) та плагін-гібриди (PHEV) розходяться буквально з рекордною швидкістю. І що важливо – це зростання не обмежується одним регіоном; ключові ринки Азії, Європи та Північної Америки демонструють вражаючу динаміку, кожен зі своїми особливостями

Згідно з останніми даними аналітичної компанії RhoMotion, світові продажі BEV та PHEV за перші три місяці поточного року (січень-березень 2025 року) вже перетнули позначку у 4,1 мільйона одиниць. А з урахуванням квітневих показників, загальна кількість проданих електрифікованих автомобілів за перші чотири місяці 2025 року сягнула вражаючих 5,6 мільйона! Тобто, ринок зріс майже на 30% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Лише за квітень було реалізовано 1,5 мільйона таких авто, що демонструє значний приріст у 29% порівняно з квітнем минулого року. Проте, варто відзначити один нюанс: квітневі продажі виявилися на 12% нижчими, ніж у березні. Це може бути першим слабким сигналом того, що початковий ажіотаж покупців, які поспішали придбати авто до того, як торговельні бар’єри та тарифи повною мірою вплинуть на ціни, поступово спадає

Світові продажі електромобілів та гібридів зросли майже на 30% за перші чотири місяці 2025 року — photo 2

Тарифи та торговельні війни: Наслідки для ринку 

Говорячи про тарифи та їхній вплив, варто згадати нещодавні новини: США та Китай оголосили про певне послаблення торговельних обмежень, включаючи скасування деяких мит та призупинення дії інших на 90 днів. Проте, важливо розуміти, що цей крок стосується насамперед комплектуючих та запчастин для автомобільної промисловості. На жаль для багатьох, високі тарифи на готові електромобілі, запроваджені адміністрацією Байдена раніше (зокрема, на імпорт з Китаю), залишаються в силі. Незважаючи на цю ситуацію, яке створює невизначеність для експортерів, загальне зростання ринку триває

Аналіз продажів по регіонах показує цікаві тренди та відмінності у динаміці 

Як і раніше, беззаперечним лідером глобального ринку електрифікованих авто залишається Китай. За перші чотири місяці 2025 року тут було реалізовано 3,3 мільйона BEV та PHEV. Це вражаючий стрибок у 35% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Квітень виявився дещо слабшим за березень (-9% продажів), але все одно продемонстрував солідний річний приріст у 32% порівняно з квітнем 2024 року. Це свідчить про стійкий внутрішній попит та домінуючу роль китайських виробників на власному ринку

Світові продажі електромобілів та гібридів зросли майже на 30% за перші чотири місяці 2025 року — photo 3

Північна Америка: Стабільний, але не вибуховий ріст 

За океаном, у Північній Америці (США, Канада, Мексика), ринок електрифікованих авто демонструє стабільне, хоч і не вибухове зростання порівняно з Китаєм чи Європою. За перші чотири місяці 2025 року тут було продано близько 600 тисяч BEV та PHEV. Це означає приріст у 5% порівняно з минулим роком. Хоча детальної розбивки продажів по кожній країні поки немає, відомо, що ринок Мексики показав особливо вражаючий результат, збільшивши продажі майже вдвічі з початку року, що може бути пов’язано з розширенням модельного ряду та доступності

Європа: Відновлення після спаду та різниця між країнами 

Після доволі непростого 2024 року для ринку електромобілів та гібридів у Європі, початок 2025 року виглядає значно оптимістичніше. За перші чотири місяці продажі тут зросли на солідні 25%, досягнувши 1,2 мільйона автомобілів. Лідерами зростання є чисто електричні авто (BEV), які показали приріст у 29% з початку року, тоді як плагін-гібриди (PHEV) зросли на 16%. Серед країн ЄС та Великої Британії є як відверті лідери, так і ті, хто стикається з труднощами. Значне зростання демонструють Німеччина (+42%), Італія (+56%), Іспанія (+57%) та Велика Британія (+32%). Проте, ситуація у Франції залишається складною – продажі тут впали на 14% з початку року. Це зниження аналітики пов’язують насамперед зі скороченням державних стимулів та субсидій для покупців електрокарів, що показує важливість державної підтримки для ринку

Світові продажі електромобілів та гібридів зросли майже на 30% за перші чотири місяці 2025 року — photo 4

Загалом, дані за перші чотири місяці 2025 року підтверджують: глобальний ринок електрифікованих автомобілів продовжує впевнено зростати, попри зовнішні виклики та торговельні обмеження. Як вдало підсумовує Чарльз Лестер, менеджер з даних компанії RhoMotion, «Постійні переговори щодо тарифів та торговельних бар’єрів, безумовно, домінують у публічних дискусіях в індустрії електромобілів. Але паралельно, доволі тихо, внутрішні виробники як у Китаї, так і в ЄС продовжують демонструвати гарні результати, ефективно працювати та збільшувати свою частку ринку». Це свідчить про те, що попри глобальні виклики та політичні ігри, попит на електрифіковані авто зростає, і локальні виробники, користуючись певними перевагами та підтримкою, активно займають свої ніші, рухаючи ринок вперед

Читати далі

Схожі записи
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK