Skoda продовжує експериментувати з цифровими прототипами, які переосмислюють знакові моделі минулих десятиліть, і тепер у цій серії вперше з’явився седан. Новий Vision Sedan нагадує сплав елегантності майбутнього покоління Superb, поєднаний із технічною філософією, що була характерною для ранніх автомобілів марки. Під віртуальним кузовом прихована компоновка з заднім приводом, яку колись мали легендарні задньомоторні моделі бренду
Основою для цього концепту стала Skoda 100 — важлива сторінка в історії чеської марки, адже саме ця модель першою подолала межу у мільйон вироблених машин. За вісім років, з 1969-го до 1977-го, заводи Skoda випустили 1 079 708 автомобілів, і вони стали символом епохи

Автором сучасної інтерпретації став Мартін Пацлт, дизайнер з команди, яка займається розробкою фірмової оптики Skoda
Він добре знайомий з формуванням сучасного візуального стилю марки, адже працював над концептами Vision X, 7S і O, а також над серійними Enyaq, Karoq, Kamiq та Kodiaq. Пацлт обрав саме Skoda 100 через її впізнаваність і лінії, які він назвав чистими та позачасовими. Вони природно поєднуються з філософією Modern Solid, яку Skoda зараз активно розвиває

Пропорції нового Vision Sedan перегукуються із сучасним Superb
Хоча дизайнер прагнув надати авто більш елегантного, майже лімузинного характеру, на противагу простішій та доступнішій моделі з 1970-х. У деталях легко впізнати прямі посилання на оригінал: виразні лінії на боковинах, повітрозабірники на задніх крилах, вентиляційні отвори під ліхтарями та фронтальна графіка, де єдину площину утворюють оптика і закрита частина, яка нагадує решітку

Світлотехніка отримала сучасні обриси, хоча на ранніх ескізах Пацлт експериментував із круглою формою фар, притаманною старій Skoda 100. У підсумку він обрав стриманіший і чіткіший варіант, який краще передає дух нового дизайну марки
У профілі Vision Sedan впадають в око великі легкосплавні диски, що підкреслюють короткі звиси і добре збалансовані пропорції. У задній частині увагу привертає повітрозабірник на даху і відсутність традиційного заднього скла, що стало типовим прийомом для експериментальних студій, де пріоритет віддають формі та сміливим ідеям

Хоча концепт задуманий повністю електричним, він зберігає архітектуру, яку мав його попередник: силові елементи розташовані позаду, а крутний момент передається на задні колеса. Повітрозабірники тепер охолоджують не бензиновий мотор, а електричні компоненти. Основний об’єм для багажу знаходиться спереду, а додатковий — у задній частині, що дозволяє зберегти фірмову компоновку моделі

Vision Sedan поповнює серію цифрових прототипів, натхненних спадщиною бренду
У ній уже є купе 110R і 1000 MBX, хетчбек Favorit та пікап Felicia Fun. Жоден із них не призначений для виробництва, проте всі ці проєкти дають дизайнерам Skoda простір для творчості
Читати далі
Схожі записиHongqi добре відома у Китаї, але в Європі бренд маловідомий. Ситуація може швидко змінитись, бо найстаріший люксовий автовиробник Китаю готує масштабний вихід на європейський ринок. До 2028 року планують представити 15 електричних та гібридних моделей і вийти одразу на ринок 25 країн Європа для бренду має стратегічне значення, хоча умови виходу на ринок непрості Євросоюз […]
3 Грудня 2025
Концепт Kia EV2 показали ще на початку року, а тепер можна оцінити, наскільки сильно він змінився перед виходом на дороги. Компанія не розкрила багато подробиць, але підтвердила виробництво моделі в Європі та опублікувала три тизери, на яких авто сховане під тканиною Попри маскування, легко читається силует і знайомі по концепту пропорції Квадратна передня частина, характерний […]
3 Грудня 2025
Британська компанія Helix, відома своїми надпотужними електродвигунами для McMurtry Spéirling, Lotus Evija та Aston Martin Valkyrie, тепер працює над проєктом, який може повернути пасажирські польоти на надзвукових швидкостях. Партнером виступає каліфорнійський стартап Astro Mechanica, який хоче зробити подорожі на швидкості Mach 3 такими ж звичними, як звичайні рейси Ідея базується на новій силовій установці Duality […]
2 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі