Компанія Shell, відома своїми рішеннями в енергетичній сфері, у співпраці з британською RML Group, розробила та успішно протестувала спеціальну рідину для охолодження акумуляторів, яка дозволяє заряджати електромобіль менш ніж за 10 хвилин. Технологія має потенціал значно пришвидшити перехід до електричного транспорту

Як працює нова технологія?
Ключовим елементом нової розробки є спеціальна терморідина Shell EV-Plus, створена за запатентованою технологією Gas-to-Liquid (GTL). Простими словами, це рідина, отримана з природного газу, яка не проводить електричний струм
Вона використовується для так званого імерсійного охолодження (від англ. immersion — занурення). Замість традиційних систем охолодження, де елементи акумулятора охолоджуються повітрям або через спеціальні канали, у цій технології акумуляторний блок повністю занурюється в терморідину. Це забезпечує прямий контакт між рідиною та кожним елементом, що гарантує миттєве та рівномірне відведення тепла

Переваги технології
- Висока швидкість заряджання. Завдяки інтенсивному охолодженню, можна подавати набагато більший струм, що скорочує час заряджання від 10% до 80% ємності акумулятора до менш ніж 10 хвилин. Це набагато швидше, ніж у сучасних електромобілях, які зазвичай досягають швидкості 5 км пробігу на хвилину заряджання;
- Підвищена безпека. Рідина, занурюючи всі елементи, ефективно контролює температуру всередині акумуляторного блоку. Це запобігає перегріву та мінімізує ризик так званого теплового розгону — неконтрольованого підвищення температури, що може призвести до займання;
- Збільшення запасу ходу та ефективності. Завдяки ефективному охолодженню, акумулятори можна робити меншими та легшими. Відповідно, зменшується загальна маса автомобіля, що дозволяє йому проїхати більшу відстань на одному заряді. У порівнянні з типовими електромобілями, нова технологія може збільшити пробіг у п’ять разів;
- Економія та компактність. Рішення Shell є економічно вигідним та менш складним у виробництві, оскільки не потребує складних систем охолодження, та дозволяє створювати більш компактні акумуляторні блоки

Опитування Shell Recharge показує, що понад 44% потенційних покупців в Європі, США та Китаї хвилюються через обмежений запас ходу та брак зарядних станцій. Рішення Shell EV-Plus допомагає розв’язати ці проблеми, роблячи електромобілі зручнішими, безпечнішими та доступнішими
Читати далі
Схожі записиЕлектромобіль, який поки що має просту робочу назву Electtrica, дебютує наступного року. А поки що Ferrari ділиться вражаючими попередніми характеристиками цієї нової моделі. З технічної точки зору, ці дані виглядають справді захопливо Архітектура та силова установка Electtrica спроєктована як гранд-турер, продовжуючи традицію моделі GTC4Lusso. Автомобіль матиме відносно коротку колісну базу — 116,5 дюймів (близько 296 […]
9 Жовтня 2025
General Motors офіційно підтвердила, що нове покоління Chevrolet Bolt з’явиться у продажу у 2027 році за ціною від 29 990 доларів США, включно з доставкою. Модель збереже свою репутацію одного з найдоступніших електромобілів у США, адже лише трохи перевищує вартість базового Nissan Leaf 2026 модельного року Новий Bolt отримає літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 65 кВт-год, який […]
9 Жовтня 2025
У 2028 році компанія представить A4 e-tron — високотехнологічний електромобіль, який поєднає передові рішення з вишуканим дизайном Поки BMW готує електричну 3-ю серію i3, а Mercedes — оновлений C-клас EQ Tech, Audi поки не має у своєму асортименті доступного електричного седана. Але це зміниться з виходом A4 e-tron, який не лише відродить знайоме ім’я, а […]
9 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі