Tesla Cybertruck отримав нові режими руху й не лише
Tesla Cybertruck став ще більш потужним завдяки кільком новим функціям, які почали впроваджуватися на першій партії пікапів і незабаром стануть доступні для всіх
Більшість власників не помітять значних змін, якщо не планують їздити по бездоріжжю. Якщо все наважаться, то знайдуть два нових режими бездоріжжя, які отримали назву Overland та Baja. Перший з них призначений для покращення керованості та зчеплення з дорогою під час руху по камінню, гравію, глибокому снігу або піску, тоді як режим Baja спрямований на покращення балансу
Обидва ці режими використовують особливості вантажівки, що значно полегшує виявлення перешкод, зокрема камеру спереду, дві камери з боків і задню камеру. Тесла також вивіла режим Wade на окрему кнопку
Всі двомоторні Cybertruck отримали можливість блокувати передній і задній диференціал в режимі бездоріжжя. У тримоторному Cyberbeast, щоб отримати доступ до блокування переднього диференціала, потрібно увімкнути режим Overland. Блокування «віртуального» заднього диференціалу вмикається автоматично
Є й інші цікавинки. Наприклад, Tesla додала систему Trail Assist, яка виконує функцію позашляхового круїз-контролю і включає в себе контроль підйому і спуску на пагорбах. Якщо власники зіткнуться зі снігом, ожеледицею або на мокрій і слизькій дорозі, вони можуть увімкнути функцію Slippery Surface, щоб краще розподілити зчеплення між усіма чотирма шинами
Тесла також попрацювала над адаптивною підвіскою, заявивши, що тепер вона «більш точно оцінює корисне навантаження і автоматично регулює демпфірування», щоб поліпшити їзду
Також було додано спеціальний режим «CyberTent», який ідеально підходить для клієнтів, які виклали $3000 за намет. Цей режим автоматично вирівнює підвіску незалежно від рельєфу місцевості