Унікальна конструкція Tesla Cybertruck з нержавіючої сталі викликала багато обговорень ще з моменту дебюту в 2019 році. Однією з ключових особливостей пікапа було твердження, що його корпус не потребує фарбування чи додаткового захисту. Фраза “No paint, no chips” (“Без фарби – без сколів”) стала слоганом компанії. Однак у грудні 2023 року Tesla несподівано почала пропонувати заводське нанесення плівки для захисту від подряпин, що викликало неоднозначну реакцію серед спільноти шанувальників бренду
У 2024 році Tesla остаточно вилучила цей сервіс з каталогу, зокрема з офіційного сайту. Що стало причиною такого рішення? Можливі проблеми з постачанням матеріалів, низький попит або навіть зміна стратегії продажів
Захисна плівка: особливості та причини зникнення
Фірмова плівка була виготовлена з екологічного поліуретанового матеріалу, товщиною вдвічі більшою за традиційні вінілові обгортки, з заявленими властивостями “самовідновлення”. Вона пропонувалась у двох основних кольорах — сатиновому чорному та білому, а згодом з’явилися ще дев’ять варіантів ціною від $6000 до $6500
Причини зникнення плівки компанія не оголошує. Однією з гіпотез є перебої в ланцюжках постачання матеріалів. Інша можлива причина — недостатній попит. Попри те, що Cybertruck посів третє місце серед електромобілів за продажами в США в третьому кварталі 2024 року. Тепер новий пікап можна замовити з доставкою вже за місяць, що свідчить про закінчення черги на мільйон замовлень
Tesla Cybertruck: виклики та перспективи
Попит на Tesla Cybertruck залишається предметом дискусій. Автовиробник не відповідає на запити ЗМІ, що ускладнює аналіз стратегії, особливо після розпуску PR-відділу у 2020 році. Проте факт вилучення послуги із захисним покриттям може свідчити про переорієнтацію Tesla на інші аспекти продукту або оптимізацію витрат
Cybertruck продовжує залишатись цікавим прикладом автомобільного інженерного мислення, але відмова від захисного аксесуару говорить про складність утримання балансу між унікальністю продукту та реаліями ринку. Тим не менш, огляд на 360 градусів та інші технологічні переваги, включно зі згадками на форумах про tesla 380, продовжують привертати увагу до бренду
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі