Китайські покупці автомобілів мають на вибір величезне розмаїття доступних електричних моделей. Автовиробники щоб вижити активно еволюціонують в дарвінівському стилі, щоб вижити в умовах жорстокої конкуренції. В результаті китайські електромобілі набагато дешевші за американських та європейських конкурентів
Фастбек IM L6 розміром з Tesla Model 3 має широкий перелік функцій та характеристики на рівні суперкара
IM Motors – це спільне підприємство між китайською державною корпорацією SAIC, Alibaba Group та інвестиційною компанією ZJ High-Tech. СП було створено у 2020 році, щоб конкурувати з Tesla, Nio та іншими новими китайськими брендами

Особливістю L6 є те, що це один з перших автомобілів, навіть у Китаї, з напівтвердотільними батареями (SSB). IM Motors стверджує, що топова версія L6 оснащена напівтвердотільною батареєю ємністю 133 кіловат-години і має запас ходу 1000 кілометрів за результатами Китайського циклу випробувань легкових автомобілів (CLTC)
IM L6 коштує на кілька тисяч доларів дешевше, ніж Tesla Model 3 в Китаї, але має більше можливостей і кращі характеристики. Седан має просунуту систему допомоги водієві з лідаром, як у Tesla-FSD, і оснащений одним з найсучасніших процесорів Qualcomm і чіпами Nvidia

Топова версія IM L6 коштує $42 300, тоді як Tesla Model 3 Performance коштує $46 000
Незважаючи на те, що L6 побудований на спеціальній електромобільній архітектурі, він має крихітний багажник, а простір у багажнику не такий вже й великий, як у Model 3. Але за кермом все кардинально змінюється. L6 поставляється з опціональним кермом в авіаційному стилі. Три екрани охоплюють всю панель приладів, і всі вони надзвичайно плавні та прості у використанні з високою частотою оновлення. Програмне забезпечення автомобіля працює на одних з найсучасніших автомобільних процесорів і чіпів: Qualcomm Snapdragon 8295 та Nvidia Orin X
Якість салону не першокласна, але з точки зору програмного забезпечення та динаміки водіння, L6 вражає
Версія Performance працює на 900-вольтній архітектурі, має повний привід, а її двигуни видають 776 кінських сил і 800 Нм крутного моменту. Він має режим Track, що дозволяє регулювати розподіл потужності між передніми та задніми колесами. Антипробуксовочна система та амортизатори також регулюються

За допомогою інтерфейсу, який нагадує відеоігри, можна увімкнути режим запуску, який дозволяє розігнатися до 100 км/год лише за 2,74 секунди – це швидше ніж у Tesla Model 3 Performance, де прискорення становить 2,9 секунди
Тенденції на китайському ринку електромобілів показують, наскільки далеко вони просунулися у виробництві програмно-визначених транспортних засобів, які вже стають одночасно доступними і високотехнологічними
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі