Tesla наймає першого амбасадора – олімпійську зірку Кім Є-джі
Компанія Tesla найняла знаменитого амбасадора, що стало відходом від політики Ілона Маска, який раніше заявляв, що Tesla не платить знаменитостям за просування своїх електромобілів. Маск неодноразово наголошував на цьому, щоб відрізнити компанію від конкурентів, які активно залучають знаменитостей для реклами. Проте, схоже, стратегія Tesla зазнає змін, як і політика щодо реклами
Новий амбасадор Tesla в Кореї: олімпійська спортсменка Кім Є-джі
Tesla оголосила про співпрацю з відомою олімпійською стрільчинею Кім Є-джі, чий виступ на Олімпіаді в Парижі цього літа привернув увагу в мережі. Тепер вона стала амбасадором бренду Tesla в Кореї. Кім з ентузіазмом відгукнулася про нове партнерство, зазначивши: “Я дуже рада працювати з Tesla, яка мене помітила. Сподіваюся разом з Tesla донести позитивне повідомлення”
Як Кім Є-джі стала першою амбасадоркою Tesla у Кореї
Відносини між Tesla та Кім Є-джі почалися після того, як Ілон Маск згадав її у Twitter після її вражаючого виступу на Олімпіаді. Агенція Кім зазначила, що Маск помітив її досягнення і це стало початком співпраці. Tesla підтвердила, що Кім є першим амбасадором компанії в Кореї, а також першим відомим платним амбасадором Tesla на глобальному рівні
Чому Tesla змінює стратегію реклами?
Рішення про співпрацю з Кім Є-джі не є зовсім неочікуваним, оскільки Маск давно відмовлявся від традиційної реклами і навіть казав, що “ненавидить рекламу”. Проте в минулому році Tesla все ж почала рекламну кампанію. Зміна стратегії, можливо, співпала з купівлею Маском компанії Twitter (тепер X), яка значною мірою залежить від реклами, і Tesla тепер також розміщує рекламу на цій платформі
Tesla поки не показує видатних результатів на корейському ринку, де перевагу мають місцеві виробники автомобілів. Водночас Tesla вдалося досягти певного успіху серед іноземних брендів: Model Y стала найбільш продаваним імпортним автомобілем у Кореї за першу половину 2024 року, продавши трохи більше 10 тисяч одиниць