Поки Tesla лише обіцяла роботизовані зарядні пристрої, Hyundai втілив цю ідею в життя. У Південній Кореї, в аеропорту Інчхон, почали працювати інноваційні роботи для зарядки електромобілів, які самостійно знаходять порт і під’єднують кабель швидкої зарядки. Ця технологія може змінити правила гри в світі електромобільності
Роботи-зарядники: майбутнє вже тут
Десять років тому Tesla заінтригувала світ концептом роботизованої «змії», яка автоматично під’єднувала зарядний кабель до Model S. Ідея залишилася на рівні прототипу, але Hyundai пішов далі. У партнерстві з міжнародним аеропортом Інчхон компанія запустила демонстраційну програму, де два роботи з штучним інтелектом заряджають електромобілі. Вони беруть зарядний кабель, відкривають порт і під’єднують швидкісний зарядний пристрій постійного струму (DC Fast Charging) без участі водія
Ця система – одна з перших у світі комерційних розробок такого типу. Hyundai вже отримала сертифікати безпеки в Кореї та Європі, що відкриває двері для масштабного впровадження
Як це працює?
Робот Hyundai використовує 3D-камеру та алгоритми штучного інтелекту, щоб з точністю до 10 мм знаходити зарядний порт електромобіля. Він працює за температур від -15 до +60°C, що робить його придатним для більшості кліматичних умов. Система настільки проста, що водієві достатньо припаркувати авто, а все інше робот зробить сам. Це особливо зручно в тісних паркінгах, де Hyundai та Kia вже пропонують функцію автоматичного паркування за допомогою ключа
Поки що роботи заряджають електромобілі в аеропорту Інчхон, але це лише початок. Hyundai планує вдосконалювати систему, збираючи відгуки користувачів, щоб зробити технологію ще ефективнішою
Чому це важливо для електромобілів?
Бездротова зарядка електромобілів залишається далекою перспективою, але автоматичні зарядні роботи – це реальний крок до зручності. Уявіть: Ви паркуєте електрокар в підземному паркінгу, а робот самостійно заряджає його, поки ви займаєтесь справами. Це не лише економить час, а й робить електромобілі привабливішими для тих, хто цінує комфорт
Hyundai бачить у цій технології потенціал для масштабного застосування – від аеропортів до міських паркінгів. «Це партнерство значно підвищить ефективність роботи аеропорту Інчхон», – зазначив Хаг Джей Лі, президент і генеральний директор Incheon International Airport Corporation. Він додав, що аеропорт прагне стати світовим лідером у цифрових технологіях
Hyundai планує розширювати мережу зарядних роботів, роблячи зарядку електромобілів ще простішою. Успіх у Кореї може стати прикладом для інших країн, де попит на електромобілі зростає
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі