У BMW M визнають, що переконати ентузіастів перейти на електрокари – непросте завдання — photo 40618

У BMW M визнають, що переконати ентузіастів перейти на електрокари – непросте завдання

09.05.2025
41 перегляд
3 хвилини на прочитання

Автовиробники по всьому світу засвоюють один важливий урок: переконати звичайного покупця, який шукає доступний та економічний автомобіль, обрати електрокар значно легше, ніж переманити затятого автоентузіаста на бік електрифікованого транспорту, не кажучи вже про повноцінний електромобіль

Цей зсув створює унікальний виклик для таких брендів, орієнтованих на ентузіастів, як підрозділ BMW M. Проте, в компанії впевнені, що зможуть і надалі пропонувати правильні продукти для своєї лояльної клієнтської бази навіть у міру неминучого переходу індустрії на електрифікацію

Виклики електрифікації та діалог з клієнтами 

Якщо BMW M може чомусь навчитися на помилках свого головного конкурента, Mercedes-AMG, з їхнім чотирициліндровим гібридом C 63, то це те, що ентузіасти чітко знають, чого хочуть. А хочуть вони у цьому випадку знайомий звук та відчуття набору обертів, які вони так люблять, перебуваючи за кермом спортивного автомобіля. Віце-президент BMW M Сильвія Нойбауер (Sylvia Neubauer) відкрито визнала, що це непросте завдання, особливо після того, як актуальний BMW M5 перетворився на плагін-гібрид, і підрозділ почав працювати над своїм першим повноцінним електромобілем M

У BMW M визнають, що переконати ентузіастів перейти на електрокари – непросте завдання — photo 2

“Було непросто триматися на цьому рівні”, – розповіла вона виданню Top Gear. “Якщо подивитися на наших прихильників, які переважно складаються з ентузіастів, вони не схильні до переходу на електрику”, – зазначила Нойбауер

“Але я вважаю, що ми не повинні описувати цю цільову групу як єдину, тому що ми вже бачимо зміни. Звісно, ентузіасти – це основна група, і їх буде важче переконати перейти, але у нас буде правильний продукт для них”, – додала вона, демонструючи впевненість у стратегії бренду

Стратегія BMW M: ICE та EV пліч-о-пліч 

Слова віце-президента M підтверджують очевидну (хоча й затратну) істину: найкращий спосіб зберегти свою основну клієнтську базу і водночас залучити нових покупців, зацікавлених в електромобілях, – це запропонувати варіанти, які приваблюють обидві групи. Саме тому BMW M планує зробити це з наступним поколінням своєї культової моделі – M3

У BMW M визнають, що переконати ентузіастів перейти на електрокари – непросте завдання — photo 3

На додаток до розробки моделі з двигуном внутрішнього згоряння (ICE), яка отримає оновлену версію рядної “шістки” від поточного покоління G80 M3, BMW запропонує повністю електричну версію свого спортивного седана. Цілком можливо, що вона отримає назву BMW iM3. Важливо, що ці дві версії будуть базуватися на різних платформах, підкреслюючи їхню технологічну відмінність

Ключові технічні характеристики обох майбутніх моделей поки що тримаються в таємниці

Але можна обґрунтовано припустити, що потужність наступного BMW M3 з бензиновим двигуном зросте і перетне позначку у 500 кінських сил. Електрична ж версія, ймовірно, матиме значно більшу віддачу. BMW вже демонструвала свою чотиримоторну установку, яка може видавати до 1341 к.с., хоча навряд чи електричний M3 колись досягне такої астрономічної цифри в серійному виробництві. Реальнішою виглядає потужність на рівні близько 700 к.с.

У BMW M визнають, що переконати ентузіастів перейти на електрокари – непросте завдання — photo 4

Проте, більшість справжніх “петролхедів” (прихильників бензинових двигунів) із задоволенням проміняли б чисту динаміку по прямій на більш захоплюючу силову установку та керованість. До того ж, навіть актуальному поколінню M3 з двигуном внутрішнього згоряння аж ніяк не бракує потужності. Наразі у лінійці BMW M вже є електрифіковані моделі, зокрема потужний гібрид BMW XM та новий BMW M5 у варіанті плагін-гібрида, що свідчить про поступовий рух підрозділу до електрифікації

Схоже, BMW M впевнено йде своїм шляхом, намагаючись знайти баланс між збереженням своєї спадщини, задоволенням потреб найвідданіших клієнтів та адаптацією до електричного майбутнього. І поява наступного M3 у двох різних іпостасях – бензинового та електричного – є найкращим підтвердженням цієї стратегії

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK