Genesis офіційно підтвердила, що новий підрозділ Magma стане не просто відповіддю на Hyundai N, а пропонуватиме зовсім інший досвід керування та емоційне наповнення. Хоча перший електричний кросовер GV60 Magma використовує платформу та багато компонентів від Hyundai Ioniq 5 N і Kia EV6 GT, він позиціонується як більш вишукана та розкішна альтернатива «зарядженим» моделям

Преміальний електромобіль матиме два електродвигуни, які забезпечують понад 600 кінських сил і дозволяють прискорюватися до 100 км/год приблизно за 3 секунди, та батарею на 84 кВт-год. Однак основна ставка Magma робиться не лише на швидкість, а й на винятковий баланс між динамікою, комфортом й технологічністю

Розробка в Європі: майбутнє Genesis Magma
Перший GV60 Magma розробляли у Кореї, але наступні моделі цього підрозділу проектуватимуть і налаштовуватимуть у Hyundai Motor Europe Technical Center, що неподалік Франкфурта-на-Майні. Цим процесом керує Тайрон Джонсон, знаний у світі автоспорту за створення легендарного Ford Focus RS. Його досвід у поєднанні інженерної майстерності та драйверських емоцій тепер спрямований на формування унікального характеру Magma

За словами Джонсона, перші розроблені в Німеччині моделі Magma, включно з «гарячими» версіями GV80 та G80, з’являться у 2027 році. На відміну від моделей Hyundai N, орієнтованих на трек і спортивний стиль водіння, Magma запропонує більш вишуканий досвід — з акцентом на комфорт, легкість конструкції, оптимальний запас ходу та безкомпромісну потужність

Однією з головних відмінностей Magma стане роль програмного забезпечення
Джонсон зазначає, що якщо раніше унікальність моделей досягалася виключно завдяки машинобудуванню, то тепер програмні алгоритми здатні кардинально змінити характер авто: налаштувати реакцію педалі акселератора, поведінку підвіски, систему рекуперації та динаміку розгону. Саме ця «програмна революція» забезпечить Magma індивідуальність, що вирізнятиме його навіть від близьких «родичів» із Hyundai N
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі