Британський уряд переглядає жорсткий мандат щодо продажу електромобілів (EV), який автовиробники вважають нереалістичним. Згідно з чинними нормами, 22% усіх проданих автомобілів і 10% фургонів у 2024 році мають бути повністю електричними. Проте цього результату вдалося досягти лише в один місяць у році, адже попит на електромобілі у Великобританії залишається відносно низьким. До цього додалися складнощі після скасування державних субсидій на електромобілі у 2022 році
Жорсткі квоти на електрокари можуть призвести до негативних наслідки для автопромисловості
Невиконання квот загрожує штрафами у розмірі 15 000 фунтів стерлінгів ($19 000) за кожен автомобіль, що не відповідає вимогам. У відповідь деякі компанії обмежують доступність автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) або пропонують знижки на електромобілі. Але попереду ще жорсткіші вимоги: до 2025 року квота для легкових автомобілів зросте до 28%, а до 2030 року – до 80%

Діалог із автовиробниками
Міністр бізнесу та торгівлі Великобританії Джонатан Рейнольдс заявив, що уряд готовий обговорити зміни до мандату на нульові викиди (ZEV). «Ми чуємо вас і розуміємо, що потрібна підтримка, щоб зробити цей перехід успішним», – сказав він на заході Товариства виробників і продавців автомобілів (SMMT)
Хоча уряд зберігає плани повністю відмовитися від ДВЗ до 2030 року, гібриди залишаться у продажу ще п’ять років після цього. Проте автовиробники наполягають на тому, що без адаптації вимог галузь зіткнеться з серйозними проблемами
Закриття заводів: перші наслідки
Автомобільна індустрія Великобританії вже зазнає втрат через чинні та майбутні вимоги. Stellantis оголосила про закриття заводу Vauxhall у Лутоні, якому 119 років. Компанія попереджала, що поєднання жорстких вимог щодо EV та післябрекзитних тарифів між Великобританією та ЄС може призвести до таких рішень
Минулого тижня Ford оголосила про скорочення 4000 робочих місць в Європі, з яких 800 припадає на Великобританію. Це ще більше підкреслює серйозність викликів, які стоять перед галуззю
Важкі часи для автомобільної індустрії
Міністр Рейнольдс визнав, що автомобільна індустрія переживає найбільші виклики за останні 50 років. Серед них – уповільнення попиту на електромобілі, економічні наслідки Brexit і глобальна конкуренція. Чи допоможуть урядові консультації з виробниками вирішити ці проблеми, покаже час. Однак вже зараз зрозуміло, що поточна ситуація вимагає гнучкості у регулюванні
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі