Усі нові електромобілі Chevrolet та Cadillac матимуть менше деталей
Електрокари GM на базі платформи Ultium сідають на дієту, щоб зменшити витрати та складність виробництва
Автомобільна галузь усвідомила, що ощадливе виробництво може допомогти зменшити втрати в електромобільному бізнесі та вивести його на шлях до прибутковості. Генеральний директор General Motors Мері Барра показала, що оновлений Cadillac Lyriq має на 24% менше деталей, ніж дорестайлінгова модель. Виявляється, Lyriq – не єдина модель GM, яка сіла на дієту
Всі нові моделі Chevrolet і Cadillac на платформі Ultium будуть містити менше компонентів, ніж раніше, щоб знизити витрати і підвищити ефективність виробництва
– Winning with Simplicity – це ініціатива компанії, яка впливає на всі автомобілі, що вийдуть на ринок в цьому році, – сказав представник GM. – Клієнти Cadillac, а також Chevrolet помітять менше комбінацій оздоблення та кращу базову комплектацію на певних моделях
Завдяки цьому GM змогла усунути понад 2400 унікальних деталей на десяти автомобілях, які вона планує випустити в першому кварталі 2025 року. Серед них такі електрокари, як Chevrolet Equinox EV, Blazer EV, Silverado EV і Cadillac Optiq
Спрощена архітектура Tesla з меншою кількістю компонентів надихає конкурентів наслідувати цей підхід
– Список деталей, які нам більше не потрібно проектувати, розробляти, постачати, встановлювати… великий, – сказала Барра. – Сюди входять сидіння в зборі, консолі та дверні накладки, які вимагають складного інжинірингу і є відносно дорогими
Компанія Rivian застосувала подібний підхід до свого другого покоління R1S та R1T. Він включає усунення кількох кілометрів внутрішньої проводки та зменшення кількості електронних блоків управління (ECU) – пристроїв, що відповідають за управління конкретними функціями в автомобілі – з 17 до 7 GM заявляє, що такий підхід допоможе їй заощадити $2 млрд у рамках програми скорочення фіксованих витрат. В наступні роки економія буде ще більшою