В США переглядають правила оцінки пробігу електромобілів
Міністерство енергетики США (DOE) створило нові, більш м’які, правила оцінки пробігу електромобілів (EV), щоб відповідати державним вимогам щодо економії палива у 2027 році
Це рішення стало перемогою автовиробників “Детройтської трійки” та профспілки United Auto Workers. В іншому разі американські автовиробники отримали б понад $10 мільярдів штрафів до 2032 року за недотримання вимог щодо економії пального
У квітні 2023 року Міністерство енергетики США запропонувало правила, які переглядали рейтинг “паливної економічності в нафтовому еквіваленті”, та знизили б значення відповідності електромобілів на 72% у 2027 році. Остаточно погоджене правило поступово знизить рейтинг економічності електромобілів у нафтовому еквіваленті до 2030 року загалом на 65%, що дасть автовиробникам більше часу на адаптацію
Перший варіант з більш жорстким зниженням відповідності призвело б до того, що General Motors мав виплатити $6,5 млрд штрафів, компанія Stellantis, куди входить Chrysler – з $3 млрд, а Ford – $1 млрд. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху має намір запропонувати остаточно переглянуті правила CAFE вже цієї весни
Адміністрація Байдена врахувала занепокоєння автовиробників і профспілки працівників автомобільної промисловості при розробці остаточного варіанту правил
Дві екологічні групи закликали переглянути рейтинги пробігу електромобілів, стверджуючи, що “надмірно високі значення економії палива для електромобілів означають, що відносно невелика кількість електромобілів буде математично гарантувати відповідність вимогам без істотного поліпшення реальної середньої економії палива в загальному автопарку”
Рейтинг відповідності еквіваленту милі на галон (MPGe) не оновлювався більше двох десятиліть. Він визначається з урахуванням значення ефективності виробництва і розподілу електроенергії, нафти та нафтопродуктів, і стилю водіння
Крім того, Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) має намір у середу представити переглянуті вимоги до викидів парникових газів транспортними засобами. Вони знизять щорічні вимоги (до 2030 року) щодо скорочення викидів вихлопних газів і збільшення продажів електромобілів
Згідно з початковою пропозицією EPA на 2027-2032 роки, автовиробники повинні були випускати 60% електромобілів до 2030 року і 67% до 2032 року, щоб відповідати більш суворим вимогам щодо викидів
Очікується, що в 2030 році автовиробники зможуть виробляти значно менше електромобілів відповідно до остаточних правил. Альянс автомобільних інновацій (AAI), який представляє майже всіх найбільших автовиробників, окрім Tesla, закликав EPA доопрацювати правила, які дозволять наблизитися до цільового показника в 50% продажів електромобілів до 2030 року
Очікується, що остаточні правила щодо викидів парникових газів також стануть поштовхом для гібридних транспортних засобів з можливістю підзарядки