Автосалон у Каліфорнії пропонує понад два десятки електромобілів Fisker Ocean майже без пробігу — по $23 000 за штуку. Проблема лише в тому, що компанія-виробник більше не існує
Минуло трохи більше року відтоді, як амбітний проєкт Генріка Фіскера — компанія Fisker Inc. — з гучним тріском збанкрутувала
Але якщо зайти на сайт автосалону Newport Fisker у Коста-Месі, штат Каліфорнія, можна подумати, що компанія все ще працює. У наявності — 24 електричні кросовери Fisker Ocean, майже всі з яких — 2023 року випуску і з пробігом близько 80 кілометрів. Це практично нові автомобілі
І ось головна інтрига: ціна. Від $22 990 до $27 990 за машину, яка ще торік коштувала від $41 000 до $71 000. Вартість — на рівні вживаної Toyota Corolla! Але що приховується за таким «смаколиком»?
Fisker Ocean став першим і єдиним серійним електромобілем компанії перед її крахом у 2024 році
Його збирали в Австрії, у партнерстві з Magna Steyr. Попри обіцянки «революції» в електромобільному світі, проєкт не витримав конкуренції, проблем з постачанням і внутрішніх фінансових труднощів. У результаті — масові відкликання авто, численні недопрацювання та відсутність офіційної технічної підтримки після банкрутства
Проте це не зупиняє деяких ентузіастів. За даними Reddit, дехто вже придбав такі Ocean у Newport Fisker — і залишився задоволений. У соцмережах навіть радять спеціалізовані YouTube-канали, наприклад, Ocean Views by MTN Ranger, де детально розповідають, як вижити з електрокаром без виробника
З 24 автомобілів, доступних у Newport Fisker, п’ятнадцять — у топовій комплектації One
Такий кросовер має 564 кінських сил, прискорення до 100 км/год менш ніж за 4 секунди і батарею на 106 кВт-год із запасом ходу до 580 км за стандартом EPA. В салоні — мінімалістичний дизайн і поворотний 17-дюймовий сенсорний екран, який може змінювати орієнтацію з вертикальної на горизонтальну
Інший дилер у Каліфорнії — Lumin Fisker у Фолсомі — теж має 26 майже нових Ocean, але продає їх дорожче: від $30 995 до $37 495. Тож Newport поки залишається найдоступнішим варіантом для тих, хто готовий ризикнути
Так, звучить привабливо, але відсутність гарантії, сервісу й повноцінної інфраструктури обслуговування — серйозний мінус. Автомобілі збанкрутілих брендів — завжди ризик: без належної підтримки навіть дрібна поломка може стати критичною
Читати далі
Схожі записиЙдеться про освітлення у фронтальному багажнику — тепер воно нарешті з’явиться Серед усіх звинувачень, похвал і мемів, що супроводжують бренд Tesla, залишається одна незаперечна річ: компанія створює одні з найтехнологічніших і наймасовіших електромобілів світу. Але водночас — не без дрібних недоліків. Одна з них: відсутність освітлення у «франку» — передньому багажнику — у Model 3 […]
31 Липня 2025Так називають легендарну трасу Нюрбургрингу, на якому Kia EV4 проїхав понад 10 тисяч кілометрів в режимі максимальної потужності Коли на початку року Kia презентувала свій електричний седан і хетчбек EV4, було зрозуміло: йдеться не просто про ще один доступний електрокар. Південнокорейський виробник поставив амбітну мету — створити масовий, надійний електромобіль, який витримає роки щоденної експлуатації. […]
31 Липня 2025Mercedes-Benz тимчасово зупиняє імпорт електрокарів у США та готується до зниження цін на EQE і EQS. Причини — не лише в економіці Електромобільна стратегія Mercedes зазнала негласної, але помітної корекції. Компанія тимчасово припиняє постачання нових електрокарів EQ-серії на американський ринок. Причина — слабкий попит і переповнені склади дилерів. Але це лише верхівка айсберга: за лаштунками […]
31 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі