Італійська логістична компанія Fratelli Foppiani Trasporti стала одним із перших операторів, які запустили у роботу нові електровантажівки MAN eTGX, отримавши потужний тягач 4×2 та жорстку вантажівку 6×2-4 із вражаючими акумуляторами, готовими до повсякденних перевезень. Замовлення компанія зробила ще у 2023 році, тож тепер вона входить до числа перших клієнтів, які отримали серійні електричні вантажівки німецького бренду
Новий MAN eTGX вражає своїми характеристиками
Важка чотиривісна версія 6×2-4 оснащена модульним акумуляторним блоком ємністю 445 кВт-год, а тягач 4×2 — ще потужнішим 534 кВт-год. До цього додаються сучасні системи MAN SafeStop Assist, цифрові дзеркала MAN OptiView, простора кабіна GM, рекуперативне гальмування, напівавтоматична коробка передач TipMatic 4 та повний пакет цифрових послуг MAN. Така комбінація гарантує ефективність, комфорт і максимальну безпеку на дорозі

Завдяки потужним акумуляторам eTGX має великий запас ходу, що дозволяє безперервно виконувати маршрути компанії Fratelli Foppiani між Корсіко, Роццано, Вогерою та Брешією. Нова вантажівка обслуговує маршрути з Бусто-Арсіціо до районів Мілана та Бергамо, забезпечуючи сталу логістику в серці Італії
«Ця поставка є фундаментальним кроком уперед для сталого транспорту в Італії», — зазначив Марк Мартінес, керуючий директор MAN Truck & Bus Italia. «Ми пишаємося тим, що досягли цього разом із нашим давнім партнером Fratelli Foppiani, який вкотре довів своє прогресивне бачення та сміливість у впровадженні нових технологій»

Передача перших електровантажівок відбулася під час урочистої церемонії в штаб-квартирі компанії в Корсіко, що співпало з 65-річчям Fratelli Foppiani
Експерти MAN Trucks підкреслюють, що електричні тягачі можуть окупитися вже через три роки, зважаючи на значну різницю у вартості пального між Європою та США. При нинішніх цінах дизеля близько $6,80 за галон у Європі порівняно з $3,70, електричні вантажівки стають не лише екологічним, а й економічно вигідним рішенням
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі