Компанія VinFast розкрила подробиці про компактний VF 3 напередодні його запуску у В’єтнамі. Ціни на місцевому ринку починаються від 240 мільйонів донгів ($9428) без акумулятора та 322 мільйони донгів ($12 650) з ним
Клієнти, які оберуть підписку на електромобіль з акумулятором, можуть обрати три різні плани. Початковий коштує 900 000 донгів ($35) і призначений для людей, які проїжджають менше 1500 км на місяць. На протилежному кінці знаходиться план вартістю 2 000 000 донгів ($79) для людей, які проїжджають понад 2 500 км на місяць
VF 3 має довжину 3190 мм, ширину 1679 мм і висоту 1622 мм з колісною базою 2075 мм. Для порівняння, модель на 441 мм коротша за Fiat 500e. Новинка має дорожній просвіт 191 мм і буде пропонуватися з аеродинамічно оптимізованими 16-дюймовими колісними дисками. Серед інших особливостей – пластикова обшивка кузова
В салоні VinFast має єдиний 10-дюймовий дисплей, який, схоже, виконує функції цифрової панелі приладів та інформаційно-розважальної системи. До нього додається двоспицеве кермо, мінімалістичні елементи керування та кілька кольорових вкраплень. Покупці також знайдуть заднє сидіння, яке складається, щоб забезпечити 285 літрів вантажного простору
Електродвигун розташовано ззаду, він видає 43 к.с. (32 кВт) і 81 110 Нм крутного моменту. Ці скромні показники дозволяють кросоверу розганятися від 0-50 км/год за «бадьорі» 5,3 секунди
Кросовер має невелику літій-іонну батарею ємністю 18,64 кВт-год. Вона дозволяє VF 3 проїхати до 210 км на одному заряді в циклі NEDC. Батарея може зарядитися з 10% до 70% всього за 36 хвилин
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі