Генеральний директор EV Electra, канадської стартап-компанії, яка наприкінці минулого року придбала NEVS, отримавши права на Emily GT, розроблений групою колишніх інженерів Saab, нещодавно завершив угоду з купівлі автомобільного виробництва в Італії для виробництва електромобілів
Джихад М. Мохаммад врятував NEVS від краху минулого року, а придбання його стартапом EV Electra заводу в Італії, натякає на серйозні плани з виробництва майбутніх моделей NEVS. Однак нещодавно Мохаммад на своїй сторінці в LinkedIn дещо остудив припущення журналістів, заявивши, що він не говорив ні з ким у ЗМІ про те, де будуть вироблятися автомобілі NEVS
«Так, ми зробили пропозицію про купівлю автомобільного заводу в Італії, і нарешті вчора вона була схвалена, і тут ми будемо створювати електромобілі, які всіх шокують», – написав він
«Зараз у нас більше, ніж кілька моделей, адже ми зробили кілька нових придбань за останні два місяці, і ще одна відбудеться незабаром, що дозволить нам стати більш технологічними в цьому аспекті. Я пообіцяв своїй команді не надавати більше деталей, оскільки наші інвестори повинні дізнатися про це раніше за всіх. Тільки тоді ми опублікуємо офіційний прес-реліз, який зніме всі питання”, – додав Мохаммад
Якщо EV Electra не має наміру виробляти моделі NEVS в Італії, вона може використовувати цей майданчик для створення нових електромобілів під власним брендом. Одна із запланованих моделей під назвою Nostrum матиме вигляд елегантного дводверного спортивного автомобіля, який, за словами Мохаммада, почне надходити до рук покупців вже у серпні
В окремому дописі в мережі Linkedin Мохаммад додав, що EV Electra шукає партнерів і що колишні дилери Saab матимуть пріоритет у продажу моделей бренду
Після придбання NEVS минулого року EV Electra вивчала можливість виробництва автомобілів у Туреччині або Швеції, але ці плани, схоже, провалилися. Компанія також попередньо розглянула чотири варіанти NEVS Emily GT, а саме купе, кабріолет, седан і універсал, але невідомо, який з них може піти в серію першим
NEVS Emily GT був розроблений групою колишніх інженерів Saab як електричний седан, який нагадує останній Saab 9-5. Він приводиться в рух чотирма колісними електродвигунами, сукупна потужність яких становить 484 к.с., що дозволяє йому досягти заявленого часу розгону 0-100 км/год за 4,6 секунди. З масивним акумуляторним блоком ємністю 175 кВт-год, він може похвалитися максимальним запасом ходу в 1000 км. Крім того, повідомляється, що планується випуск більш потужної версії на понад 650 к.с.
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі